Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#22397Podvod s atomobily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 7 lety

Tomáš Duží

Znění stížnosti

Dobrý den.

Prosím nezlobte se že vám píši ale nevím na koho se obrátit s žádosti o pomoc.Začalo to prodejem mého auta Opel Crossland X rok výroby 2018 SPZ 1TI 4753 vykoupeno za 339 000 korun.Byl jsem přesvědčován pracovníky auto AAA, abych si vybral ojeté a že si i odnesu peníze sebou.Nakonec sem se nechal přemluvit na Citroen DS 4 SPZ 3AR 0907 za 280 000 korun
kde se po třech dnech projevila závada na motoru, špatná váha vzduchu nijak jsem prodejcem nebyl informován a byla to skrytá vada. Auto jsem tedy předal zpět na pobočce auto AAA v Ostravě a byl jsem nucen k výměně za jiný vůz. Vybral jsem si Peugeot 508 SPZ 6AR 3659, za 289 990 korun kde se opět projevila po 3 dnech závada na motoru, kdy odešla celá řídicí jednotka opět závada na kterou jsem nebyl upozorněn a považuji ji opět za skrytou závadu.Dne 19.03.2018 jsem přistavil vůz na pobočku, kde se sám technik o uvedené závadě přesvědčil.
Nemám již důvěru si brát další vůz a proto podle občanského zákoníku za skryté vady bych rád odstoupil od kupní smlouvy.Pět dnů jsem strávil na jejich pobočce a momentálně jsem bez automobilu i peněz které jsem jim hotově zaplatil.
Z jejich strany jen samé sliby a realita jiná, což jsem viděl na přístupu a chováni zaměstnanců na pobočce.Já jsem jim prodal plně funkční a nový vůz s garancí plné záruky od výrobce, na oplátku oni mi prodali automobily v nefunkčním stavu prodané se lží že auta jsou v naprostém pořádku kde jejich technik smaže jen kontrolku poruchy na přístrojové desce ale ta se však po 3 dnech užíváni auta znovu objeví.Místo slušného jednání a kompenzace jen psychický nátlak a vydíráni. Doposud jsem byl slušný, ale dnešním dnem se vše mění.Obrátím se na vás na ochranu spotřebitele a snažně vás prosím o pomoc v celé věci jelikož auto AAA už se mnou ani nekomunikuje nijak se k stížnosti nestaví.
Snažně vás prosím o pomoc neboť nemám ani automobil a ani peníze a jsem z toho velice zoufalý.
Věřím že mi pomůžete celou věc vyřešit.

S úctou Duží Tomáš


Produkt

číslo karoserie:VF38DBHZMFL020576 SPZ 6AR3659


Požadované řešení

Kompenzace a nebo refundace,vrácení zaplacené celé částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 11:28, před 7 lety

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu. Co se týče výměny věci, § 2169 odst. 1 občanského zákoníku neumožňuje řešit reklamaci výměnou za jinou věc, leda za stejnou věc bez vad.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2018 17:32, před 7 lety

Vážený pane Duží,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 23:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2018 15:31, před 7 lety


Tomáš Duží

Dobrý den

Tak uzavřené to zatím není po dvou výměnách aut v Auto AAA mě donutili si vzít třetí automobil Peugeot 3008 výměna 24.03.2008 a ani ne po 3 měsících opět porucha jednak s elektrikou a odešlo čerpadlo vstřiků močoviny do paliva.Jelikož třetí vůz byl dražší bral se úvěr 60 000 korun a ja jako invalidní důchodce bych ho nedostal bylo auto napsáno na mého partnera.Víc jak 10 dnů nervů a kraválu v Auto AAA Ostrava než jsem se domohl že auto bylo mnou přistaveno a přijato autobazarem k reklamaci.Opravdu hrozná zkušenost s koupi vozu v tomto autobazaru.Navíc investice do automobilu přihlášení,STK,celoroční dálniční známka kterou již nelze použít a koberečky do auta.A když to zhodnotím tohle bylo 3 krát po sobě kdo mi zbytečné investice nahradí?
Zatím čekám jak reklamace posledního třetího vozu dopadne.Měli by se stydět a kompenzovat mne za zbytečně vyhozené poplatky s přihlašováním aut a dálniční známku a sami dobře víte že poplatky okolo aut nejsou zrovna nejlevnější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 17:10, před 7 lety

V případě, že spotřebiteli vznikla škoda porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může se podle § 2913 domáhat náhrady škody. Spotřebitel vycházel ze skutečnosti, že kupuje bezvadný vůz, tj. že společnost řádně plní kupní smlouvu. Jelikož se tak nestalo, vznikly mu náklady s administrativními úkony kolem vozidla a s ročním dálničním kupónem. Jestliže tedy vozidlo nebude možné opravit, může spotřebitel vyzvat společnost k náhradě škody.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2018 13:31, před 7 lety

Vážený pane Duží,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Doufám, že záležitost byla uzavřena k oboustranné spokojenosti.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2018 10:36, před 6 lety


Tomáš Duží

Dobrý den
Ano auto AAA mi přiznalo reklamaci ale bohužel hotově se skládalo 290 000 korun a 60 000 korun se bral úvěr na leasing.Vaše společnost měla zaslat Monetě celou částku bohužel jste nechali zůstatek vyčíslit a doplatili jste jen 51 945 korun. Já na úvěru zaplatil 4 splátky a vznikl tím přeplatek který mi Moneta nevrátí a po konzultaci s bankou mi bylo řečeno že veškeré přeplatky se vracejí tomu kdo leasing doplácel.Tak vzniklý přeplatek 8055 korun by jste mi měli vrátit zpět.Nechápu jak můžete takovým způsobem okrádat když klient řádně zplací bance a pak vy si mé peníze přivlastníte.
Nemluvě o investici do posledního automobilu kde byla celoroční dálniční známka nové koberce a nakladly na stk a přihlášení vozu.Jsem opravdu rozhořčený že vaše společnost jedná jako nějaký lichvář!Věřím že celou záležitost dáte co nejrychleji do pořádku a přeplatek z leasingu i spojené náklady s posledním autem od vás mi uhradíte. Pokud tak neučiníte obrátím se na právní činné úřady a média jelikož mi dochází trpělivost.Myslím si že jsem vše logicky popsal a každý normální člověk by se bránil a pokud máte jiný názor zkuste se vcítit do mé situace kde by jste sami učinili tyto kroky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 09:59, před 6 lety

Pokud je reklamace řešena odstoupením od smlouvy, tj. vrácení vzájemných plnění (na jedné straně automobil, na druhé peníze), závazek se dle § 2004 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zrušuje od počátku. Tzn., že společnost vrací původní kupní cenu automobilu, nikoliv pouze doplatí úvěr a vrátí, co bylo placeno v hotovosti. Společnost by tedy měla vrátit i to, co obdržela od banky.

V současném stavu věcí, jsou peníze, které obdržela společnost od banky z pohledu práva bezdůvodným obohacením, které je společnost povinna vydat. Spotřebitel k tomu může společnost vyzvat např. s pomocí této výzvy: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2018 14:16, před 6 lety

Vážený pane Duží,
prověřila jsem Vaši záležitost s kolegy z finančního oddělení - Vám byla navrácena celá akontace, zbytek pak poslán Monetě. Vzniklý přeplatek, který nám Moneta omylem poslala (800 Kč, nikoli 8tis. - konečně i ve formuláři, jenž jste přiložil, je uvedeno pouze 800), jsme Monetě v pořádku vrátili. Ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:22, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 14:20, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.