Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Včera jsem chtěl vrátit v Kauflandu normální typizovanou sklenici od piva. Sklenici mi vrátili s tím, že pivo bylo zakoupeno v Lidlu a tak že mi sklenici nemohou vzít.
Sklenice od piva
Domnívám se, že typizovanou sklenici od piva, kterou jsem koupil v Lidlu mohu vrátit i v Kafulandu.
|
Tweet |
Dle § 18 zákona o ochraně spotřebitel platí, že prodávající je povinen informovat spotřebitele o peněžní částce za výkup vratných zálohovaných obalů a tuto informaci na viditelném místě zpřístupnit.O změně peněžní částky za vykupované vratné zálohované obaly nebo o ukončení výkupu vratných zálohovaných obalů je prodávající povinen informovat spotřebitele po dobu nejméně 30 kalendářních dnů před dnem provedení změny nebo ukončení výkupu. Po tuto dobu nesmí být výkup těchto obalů zastaven.
Společnost nemusí přijímat veškeré vratné zálohové obaly, obvykle jsou vykupovány dle sortimentu společnosti.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti na tento podnět.