Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#2240Vratné lahve

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2014, před 11 lety

Josef Vitlich

Znění stížnosti

Včera jsem chtěl vrátit v Kauflandu normální typizovanou sklenici od piva. Sklenici mi vrátili s tím, že pivo bylo zakoupeno v Lidlu a tak že mi sklenici nemohou vzít.


Produkt

Sklenice od piva


Požadované řešení

Domnívám se, že typizovanou sklenici od piva, kterou jsem koupil v Lidlu mohu vrátit i v Kafulandu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 14:35, před 11 lety

Dle § 18 zákona o ochraně spotřebitel platí, že prodávající je povinen informovat spotřebitele o peněžní částce za výkup vratných zálohovaných obalů a tuto informaci na viditelném místě zpřístupnit.O změně peněžní částky za vykupované vratné zálohované obaly nebo o ukončení výkupu vratných zálohovaných obalů je prodávající povinen informovat spotřebitele po dobu nejméně 30 kalendářních dnů před dnem provedení změny nebo ukončení výkupu. Po tuto dobu nesmí být výkup těchto obalů zastaven.
Společnost nemusí přijímat veškeré vratné zálohové obaly, obvykle jsou vykupovány dle sortimentu společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:53, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti na tento podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.