Společnost


ELEKTROMETAL SERVIS Ing. Hilský a syn, spol. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2241Nevrácení ceny za dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2014, před 11 lety

Ladislav Bartoš

Znění stížnosti

Dne 27.1.2014 jsem objednal přes imternet termostat do chladničky s cenou 197 Kč a dopravném 146 Kč. Na základě špatné funkce termostatu po odzkoušení v chladničce, kde zapínal až při -8 °C a navíc nešel vypínat, jsem ho dne 31.1.2014 vrátil poštovní zásilkou.

Dodavatel - Elektrometal servis provedl po vrácení zboží srážku 114 Kč, tj. 58% z ceny zboží! Údajně za uvedení do původního stavu a dále za přezkoušení, které však v obchodních podmínkách není vůbec zmíněno. Následně dodavatel upřesnil uvedení do původního stavu - výměna bužírky na kapiláře.

Na základě mého upozornění na povinnost vrátit i cenu za dopravu, sdělil mi e-mailem pan Jasný z Elektrometalu servis, že částka mně bude samozřejmě vrácena i s dopravným. Dne 13.2.2014 mi však paní Klementová, účetní Elektrometalu servis, poslala na účet pouze 82 Kč, bez částky 146 Kč za dopravu.

Žádám zdvořile o stanovisko k uvedené záležitosti - zda mi náleží vrácení ceny za dopravu a zda je možné srážet přes polovinu z ceny za zboží, když se navlékne na kapiláru pouze bužírka za několik minut a za pár korun.

Děkuji předem za odpověď - Ing. Bartoš.


Produkt

Termostat na chladničku, cena 197 Kč


Požadované řešení

1. Upravit nepřiměřenou srážku 114 Kč na 50 Kč.
2. Poslat na můj účet 146 Kč za dopravu a odečet ze srážky 64 Kč,
celkem 210 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2014 09:34, před 11 lety

V případě, že je odstoupeno dle § 1829 občanského zákoníku, není prodejce oprávněn účtovat jakýkoli poplatek za uvedení zboží do původního stavu. Náklady na vrácení zboží znamenají náklady na cestu zpět k prodejci, v případě, že by byly hrazeny jím.
Strhnout z ceny může prodejce určitou částku pouze v případě, že byl výrobek poškozen. Stav zboží by bylo nutné prokázat jak kupujícím při odeslání, tak prodejcem po doručení.
Kupující nás dodatečně informoval, že poštovné již od prodejce obdržel zpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 11:01, před 10 lety

Společnost ELEKTROMETAL SERVIS Ing. Hilský a syn, spol. s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.