Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
reklamoval jsem u této společnosti čtečku knih, která po třech a půl měsících přestala fungovat. K mé radosti mi po sedmi dnech přišla odpověď, že reklamace č.SZ18018344, čeká na vyzvednutí, a že dojde k výměně věci. Má radost ovšem vzala rychle za své. Na prodejně přede mne položili rozbalenou a poničenou krabičku, v níž byla zjevně používaná čtečka. Neměla na sobě ani jednu ochranou folii. Ke čtečce jsem nedostal ani zprávu technika autorizovaného servisu. Když jsem se ptal co má znamenat výměna věci v tomhle stavu, bylo mi sděleno že mi dali repasovanou věc. Čtečka byla dárek k vánocům. Proč bych měl chtít vlastní mámě dávat repasovanou čtečku, když sem ji koupil novou???
BOOKEEN Cybook Muse sn:BK606BK1SG4T0100Y1; nové (jiné) sn:BK606BK1SFAK1615Y1
Výměna věci za novou. Nerozbalenou.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly ve smlouvě sjednány nebo které prodávající inzeroval, má spotřebitel právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Pokud spotřebitel zvolil právo na dodání nové věci a prodávající tuto volbu akceptoval (vadu nebylo možné odstranit bez zbytečného odkladu) či prodávající rovnou přistoupil k dodání věci bez vad, je prodávající povinen spotřebiteli dodat novou věc, která bude mít sjednané a inzerované vlastnosti. Byla-li dodána věc použitá, nebyla reklamace vyřízena řádně. Spotřebitel by měl v takovém případě trvat na řádném vyřízení reklamace. Pokud již uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).
Bude-li prodávající trvat na zamítavém stanovisku, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.