Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:253
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#22411Reklamace čtečky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 7 lety

Václav Hoffman

Znění stížnosti

Dobrý den,

reklamoval jsem u této společnosti čtečku knih, která po třech a půl měsících přestala fungovat. K mé radosti mi po sedmi dnech přišla odpověď, že reklamace č.SZ18018344, čeká na vyzvednutí, a že dojde k výměně věci. Má radost ovšem vzala rychle za své. Na prodejně přede mne položili rozbalenou a poničenou krabičku, v níž byla zjevně používaná čtečka. Neměla na sobě ani jednu ochranou folii. Ke čtečce jsem nedostal ani zprávu technika autorizovaného servisu. Když jsem se ptal co má znamenat výměna věci v tomhle stavu, bylo mi sděleno že mi dali repasovanou věc. Čtečka byla dárek k vánocům. Proč bych měl chtít vlastní mámě dávat repasovanou čtečku, když sem ji koupil novou???


Produkt

BOOKEEN Cybook Muse sn:BK606BK1SG4T0100Y1; nové (jiné) sn:BK606BK1SFAK1615Y1


Požadované řešení

Výměna věci za novou. Nerozbalenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 12:51, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly ve smlouvě sjednány nebo které prodávající inzeroval, má spotřebitel právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Pokud spotřebitel zvolil právo na dodání nové věci a prodávající tuto volbu akceptoval (vadu nebylo možné odstranit bez zbytečného odkladu) či prodávající rovnou přistoupil k dodání věci bez vad, je prodávající povinen spotřebiteli dodat novou věc, která bude mít sjednané a inzerované vlastnosti. Byla-li dodána věc použitá, nebyla reklamace vyřízena řádně. Spotřebitel by měl v takovém případě trvat na řádném vyřízení reklamace. Pokud již uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).

Bude-li prodávající trvat na zamítavém stanovisku, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 15:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.