Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22412Platby za žádnou službu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 7 lety

Kamil Tomášek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.4.2017 jsem se zaregistroval jako premium člen na Be2. Myslel jsem, že je to jedna z možností, jak si najít případnou partnerku. Po nějaké době jsem však úplně používání této služby vypustil. Jaké bylo mé překvapení, když jsem nyní (20.3.2018), při řešení jiné těžkosti, po získání výpisu z účtu zjistil, že mi byly několikrát strženy peníze, ačkoliv tuto službu vůbec nevyužíváma využívat v budoucnu nehodlám!
Přečetl jsem si tedy všeobecné obchodní podmínky, poklepal si na čelo, jak jsem mohl být tak naivní a obratem jsem sepsal dopis, který jsem poslal na email zakaznickyservis@be2.cz a zároveň tento dopis poslal i na adresu uvedenou v těchto podmínkách (lze doložit podacím lístkem z pošty).
Na email jsem prozatím nedostal odpověď ani do automatu.
Rád bych touto cestou uspíšil vyřízení mojí žádosti o zrušení premium členství a následné zrušení účtu na Be2. Jak totiž vidím, je s totuo společností a jejími obchodními podmínkami nespokojeno velké množství jiných lidí.

Děkuji.


Produkt

premium členství a účet Be2, zrušení obojího


Požadované řešení

zrušení premium členství, zrušení účtu, vrácení případné poměrné čsátky z poslední platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 12:52, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2018 14:24, před 7 lety

ID: ONKJFD35


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2018 09:17, před 7 lety


Kamil Tomášek

Děkuji, kontaktovala mě již zákaznická podpora. Veškerou komunikaci mám uloženou. Prodlužování Premium členství zastavili, následně jsem smazal účet. Děkuji za ochotu a za vstřícnou pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.