Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22414Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 hodin 38 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 7 lety

Klára Faltová

Znění stížnosti

Dobrý večer,
dne 18.3.2018 jsem se zaregistrovala na seznamce be2 a zakoupila jsem si měsíční premium členství za 149kč. Bohužel až poté jsem jako většina lidí zjistila, že člensví se automaticky podlužuje a, že si strhávají peníze za každé 3 měsíce 2247kč. S takovýmto jednáním nesouhlasím a proto jsem se rozhodla následující den 19.3.2018 odstoupit od smlouvy na což mám nárok abych předešla dalším problémům a strhávání peněz z účtu. Na jejich e-mailovou adresu jsem poslala vlastnoručně podepsané odstoupení od smlouvy na což mi přišel vygenerovaný e-mail, že se mi někdo ozve do 3 pracovních dnů. Bojim se to odkládat a ráda bych to měla vyřešené co nejdříve. Proto bych vás ráda touto formou chtěla požádat o pomoc. Potřebuji potvrzení, že souhlasí s odstoupením od smlouvy a se zrušenim mého profilu.

Předem děkuji za pomoc
S pozdravem Klára


Produkt

Produkt premium členství


Požadované řešení

Řešením by pro mě bylo potvrzení a přijetí mého odstoupení od smouvy na e-mail. Již s touto seznamkou nechci mít nic společného a nepřeju si aby si bez mého svolení strhávali peníze za služby o které nemám zájem a nevyužívám je. Prosím o smazání účtu, smazání údajů o platební kartě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2018 12:15, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 14:48, před 7 lety

ID: EC2BNG40


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.3.2018 15:02, před 7 lety


Klára Faltová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den. Ráda bych poděkovala dTestu za ochotu a pomoc. A spolecnosti Be2 za to,že mé prosbě vyhověli. Vše je v pořadku. Všem děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem Klára Faltová