Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22415Problém se zaplacením VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 7 lety

Milan Farský

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám zřejmě velký problém. Dne 12.9.2016 jsem se zaregistroval na stránky jenjednanoc. Na nich bylo uvedeno, že vše je zdarma a pokud budu chtít, mohu si zaplatit VIP členství. To jsem neudělal, v podstatě druhý den jsem si vše rozmyslel, na tyto stránky se nikdy nepřihlásil a tento mail přestal používat. Včera mi přišel dopis od advokátní kanceláře z Německa,že jsem se zaregistroval k placenému členství na jenjednanoc, že nereaguji na upomínky a že jsou zmocněni vymáhat dlužnou částku soudní cestou. Jde o 75 EUR, ale to se asi jedná o první měsíc a ty další ještě přijdou. Já se ale k placenému členství nezaregistroval a že mi ho oni sami dali jsem nevěděl. To se určitě dá z počítače zjistit, že jsem na tom mailu 2 roky nebyl a protože v podmínkách bylo, že vše je zdarma, pokud si o VIP nepožádám, ani jsem neměl důvod na tento mail chodit. Přece nebudu platit za službu, kterou jsem nechtěl, nikdy nepoužil a v podstatě se tam jen zaregistroval.
Děkuji za odpověd


Požadované řešení

Zrušení žádosti o zaplacení služby o kterou jsem nežádal, kterou jsem nechtěl a ani o ní nevěděl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2018 09:34, před 7 lety

Pokud společnost žádá, aby spotřebitel uhradil dluh, musí také prokázat, že tento dluh v požadované výši existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl. I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitele, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Byl-li však uzavřen zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Důležité je pak podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 17:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.