Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
Už jsem podala stížnost na firmu b2 S.ar.l a po dalšim patranim jsem zjistila ze firma mi cely minuli rok strhávala s učtu pravidelně každé 3 melice 2247.-
Moc cestuji i všechno platím kartou, takže jsem se nevšimla platby co strhávali.
Asi jsem kdysi byla přihlášena v roce 2013 a mela profil na seznamce, ale mela jsem za to ze kdys vymažu profil a poslu vypověd ze všechno je vyrešene. Nechápu jak
jim pride normalny strhávat penize za neco co clovek ne pouziva...profil byl zrušeni celou dobu. V roce 2017 jsem nedostala zadny email...ktery by me informoval ze smlouva porad trva a platim to co nepouzivam.Nejsem si vedoma prihlaseni v roce 2017.
Ted v roce 2018 jsem se zaregistrovala znovu na mesic..a pak přišlo strháváni pode stare smlouve a te nove taky.Akorad tentokrat profil neide zmazat...takze aspon takle jsem na to prisla.
System funguje tak že klamou klienty ...kolik jih se jako ja toho vubec nevšimne .je to podvod, a klamne jednané vuci klientum.
Moc dekuji za pomoc
seznamka-be2
Požaduji zrušeni všech smluv, a navrat častky 13482.-
9.2.2017 2247.-
10.5.207 2247.-
10.8.2017 2247.-
10.11.2017 2247.-
12.2.2018 2247.-
19.3.2018 2247,-
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat placené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Poslala jsem na zákaznicky servis 2 vypovědí. První na registraci 9.1.2017
která byla ukončena po měsíci ale strhnouto do ted bylo 5x 2247.-
a druha z 19.2.2018 kde si vzali do ted jen 2247.-
Ted čekám na na odpověd
Mirela Letic
Dobrý den,
viz prosím předešlý komentář ze dne 21.03.2018:
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Ticket#2018031710000189] ukončeni členství
Dobry den, muj první mail s zadosti o ukonceni byl 16.3. Do dnešniho dne neni ukončen
muj profil na strankach be2
Už jsem poslala 3 maily..V priloze jsou podepsané zadosti o ukonceni clenstvi.
Nevim co vic potrebujete.
Ohledne smlouve z roku 2017 ktera porad trva...nejsem si vedoma profilu ktery mam...takze krome mailu ktery bezne pouzivam nemam nic.Na zaklade plateb muzete zrusit to co mi strhavate uz rok bez meho vědomi.
Tak jestli jsou nejake smlouvy tak je VY musite mit...ja totiz nedostala nikdy zadnou..tak jsem nikdy nevedela ze jsem zvazana neco platit.
Doufam ze to jo jsem vam ted verejne poslala...a to uz mate v mailech ktere nectete bude stacit.
S ozdravem
Mirela Letic
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: KMN5IF93, CJOZIL38
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Posílam email z 23.3.2018
Dobrý den
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 a Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal/-a (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
....................................
Ke dni: 16/02/2018 jste si na stránce Academic singles (registrace pod emailovou adresou: mirelaletic@hotmail.com) objednala Prémiové členství na období jednoho měsíce v ceně 149 kč s prolongací na 3 měsíce v ceně 2247 Kč, která proběhla ke dni: 17/03/2018.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství na Academic singles bylo již zrušené.Vaše Prémiové členství je platné do 17/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
......................................
Ke dni: 07/01/2017 jste si na stránce be2 (registrace pod emailovou adresou: 1112ml@seznam.cz) objednala Prémiové členství na období jednoho měsíce v ceně 149 kč s prolongací na 3 měsíce v ceně 2247 Kč, která proběhla ke dni: 07/02/2017, 08/05/2017, 08/08/2017, 08/11/2017, 08/02/2018.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství na be2 bylo již zrušené.Vaše Prémiové členství je platné do 08/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Oba své profily můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Ne souhlasim...jelikož profil 1112ml@seznam.cz nemohl byt aktivni protoze jsem na zkousku pred 5 dny udelala registraci na ten samy mail a to mi se podarilo.Chtela jsem zijisti jak se mohlo stat ze jsem prehledla opakovane prodluzovani...a zjistila jsem ze velice jednoduse...znovu by mi se stala ta sama vec.
Prosim dTest o pomoc, protoze nesouhlasim s odebrani 6x2247.- s meho uctu.
"Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
NIC z toho se nestalo
Namitam splatnost smlouvy a pozadujem nepravem strhnoute penize
6x2247.-
Opakuji profil 1112ml@seznam.cz z roku 2017 nemohl byt platni protoze jsem na stejni email zalozila jini profil...a povedlo se to.
Prosim dTest o pomoc
dekuji
Mirela Letic
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobry den,
jako důkaz posilám scan kde se pokouším připojit k profilu z roku 2017 1112ml@seznam.cz
Jelikož heslo už nevím na tlačitko "ZAPOMNĚLI JSTE HESLO" SE OBJEVY VĚTA
"JE LI DANA EMAILOVÁ ADRESA ZAREGISTROVANÁ , EMAIL S INSTRUKCEMI VAM BUDE ZASLAN"
Nikdy jsem žádny email nedostala ..ani tenkrát ani ted....tak jsem předpokládala ze profil už je zrušen a automaticky Premium členství protože profil nemůžete zrušit jestli jste clen PREMIUM. Takže profil "aktivní" nemuzu zrušit protože neexistuje...a proto ho platím celi rok????
Ohlédne profilu v roce 2018 mirelaletic@hotmail.com, platba 147.- byla 19.2....ja jsem se ozvala na zákaznickou linku 16.3. s žádosti o vypovědí...stejná mi strhli částku 2247.-
Jen jedno rešeni je z tihle situace a to je navrat na muj ucet 6x 2247.-
dekuji
Mirela Letic
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: KMN5IF93, CJOZIL38
Dobrý den.
Zmíněný 'zkušební profil' jste založila na JINÉ seznamce, než na které jste se pod výše uvedenou emailovou adresou registrovala - na Academic singles, nikoliv na be2.
Vaše Prémiové členství z roku 2018(v rámci Vašeho profilu na stránce Academic singles bylo naposledy prodloužené ke dni 16.03.2017, pričemž Vaše žádost o Výpověď byla zaslaná o den později, tj. 17.03.2018 = až PO prodloužení,
děkujeme Vám za pochopení.
Profil 2018-Vypovědě je zaslaná 16.3.2017. viz priloha.
Profil 2017-ani nevím ze existuje.. viz priloha z minulého komentare
112ml@seznam.cz
Jelikož heslo už nevím na tlačitko "ZAPOMNĚLI JSTE HESLO" SE OBJEVY VĚTA
"JE LI DANA EMAILOVÁ ADRESA ZAREGISTROVANÁ , EMAIL S INSTRUKCEMI VAM BUDE ZASLAN"
Nikdy jsem žádny email nedostala ..ani tenkrát v roce 2017 ani ted....tak jsem předpokládala ze profil už je zrušen a automaticky Premium členství protože profil nemůžete zrušit jestli jste clen PREMIUM. Takže profil "aktivní" nemuzu zrušit protože neexistuje...a proto ho platím celi rok????
Nevim jestli nekdo vubec cte to co pisu..
jestli nedostanu 6x2247.- budu nucena zadat banku o vraceni penez.
Mirela Letic
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: KMN5IF93, CJOZIL38
Dobrý den.
Viz prosím předešlé komentáře:
Profil 2018 - Vypověď Vám byla potvrzená v komentáři ze dne 23.03.2018.
Profil 2017 - Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal/-a (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu. Informace, že jste eventuálně nepřijala (respektive přijala do nevyžádané pošty) email s instrukcemi ke změně hesla a v důsledku toho předpokládala, že Prémiové členství za zrušené, nelze považovat za řádnou formu Výpovědi Prémiového členství. Mějte prosím na paměti, že v případě jakýchkoliv nejasností je Vám k dispozici naše Zákaznické centrum,
děkujeme Vám.
Dobry den,
zadost o zruseni profilu 1112ml@seznam.cz z roku 2017 jsem poslala 17.1.2017...posilám scan emailu.
profil mirelaletic@hotmail.com z roku 2018 jsem poslala 16.2.2018 scan emailu mate uz z minule konverzace. Profily a clenstvi jsou ted ukonceni diky dTestu.
Nevim co jeste mam udelat aby dokazala ze jsem se snazila ukoncit radne sve smlouvy...chyba nebyla na me strane.
Zadam vraceni penez 6x 2247.- co jste nepravem strhli z meho uctu.
Mirela Letic
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: KMN5IF93, CJOZIL38
Dobrý den.
Profil 2018 – Výpověď jste dle Vašeho vlastního screenshotu, uvedeného v rámci komentáře ze dne 26.03.2018, zaslala k 16. března, nikoliv února.
Profil 2017 – přepošlete nám prosím platné potvrzení o realizaci Výpovědi, s kterým nemohlo být manipulováno (v rámci přiložené stránky bylo možné upravit adresu odesílatele a příjemce, i datum zaslání emailu),
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Diky d Testu jsem ukončila smlouvy...Je neuvěřitelný ze za tohle potřebujeme pomoc
d Testu...normalne všechny sve smlouvy ukončuji bez cizi pomoci.
nekonečna komunikace o vraceni peněz které si vesele brali po cely rok bez mého vědomi nevedla k ničemu..jen ztráta času a nervu.