Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#22426Zaplacení zboží, nedodání a další nekorektní jednání JENA nábytek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2018, před 7 lety

Soňa Lukešová

Znění stížnosti

V říjnu 2017 jsem si objednala a řádně ihned zaplatila sedací soupravu BORNEO na prodejně v Plzni. Doposud zboží JENA nábytek nedodala, neustále mi posunují termíny a z původně slibovaných 6/8 týdnů, je nyní 5 měsíců, s tím, že každý měsíc zaručují další jistý termín....a nic. Varuji před tímto řetězcem všechny možné další zákazníky, jelikož jednání na zákaznické lince je pouze a jen asertivní, nikdo nic neřeší a nikdo Vám ani nechce podat informace, na koho se tedy obrátit. Na prodejně to samé...nikdo nic neví a když náhodou termín řekne, tak neplatí. A sedačku tam dále mají vystavenou a dalším možným klientům slibují 6-8týdnů dodání, i když dobře vědí, že s tím mají dlouhodobě problém, který neřeší. Chtěla bych se obrátit na ČOI a nevím, zda to udělat sama nebo prostřednictvím svého právníka. Situaci už potřebuji řešit akutně. Děkuji


Produkt

sedací souprava BORNEO, pravý roh


Požadované řešení

Odprodej sedací soupravy co mají v showroomu v Plzni za sníženou cenu jako výstavní kus a okamžité doručení do bytu, jelikož by ji ani neměli dalším zákazníkům nabízet, když vědí, že ji zákazníkovi stejně nemohou doručit. Jen si od zákazníků vezmou peníze a nechají je čekat....Opravdu to není slušné obchodní jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2018 08:54, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitelka tak může učinit sama a nemusí být zastoupena právním zástupcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2018 11:49, před 7 lety

Vážená paní Lukešová,

velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou .
Věřte, že pro naši společnost je prvotřídní zákaznický servis prioritou, proto nás mrzí, že se Vám přístup kolegů jevil neprofesionální. Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.

Přijměte prosím jako omluvu kompenzaci, bližší informace zasíláme v soukromé zprávě.

Děkujeme.

S pozdravem

Jena nábytek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.4.2018 10:30, před 7 lety


Soňa Lukešová

Dobrý den, děkuji za odpověď. Sedací soupravu jsem nakonec skutečně obdržela a to díky ochotě jednoho z pracovníků v podejně JENA v Plzni, který již ve Vaší společnosti nyní nepracuje. Samostatně začal telefonicky shánět zda BORNEO nemají jako výstavní kus na jiné prodejně v ČR, až se mu nakonec podařilo ji sehnat a zajistil odvoz do Plzně i dovoz k nám domů. Za celou dobu 6 měsíců ovšem nikdo ani ze zákaznického centra, ani nikdo jiný nebyl schopen tuto akci udělat a ani mi nijak vyjít vstříc, aby situaci vyřešil. A i přes veškerou mojí snahu to řešit nebyl nikdo ochoten pro vyřešení situace udělat vůbec nic. Proto nejsem spokojená s Vašimi službami a rozhodně spokojenost zákazníka, jak píšete není Vaší prioritou. Byla jsem nucena se obrátit na D test, aby mi někdo s tím pomohl a až tato skutečnost zajistila, že se mojí objednávkou a řešením někdo začal zabývat. Kromě jiného jsem měla dopravu a montáž zdarma, ale přestěhovali jsme se během té doby a výnos byl do vyššího patra než bylo původně domluveno a dopravce byl velmi rozčílen, že za tuto službu ode mne nedostal žádnou platbu, s tím, že ji požadoval a rozčilovali se na mně, že jim to nejsem ochotná platit. Takže i tato věc nebyla dobře domluvena. Celkově tedy velká nespokojenost se službami nábytku JENA, s kontaktním klientským centrem. A chtěla bych poděkovat D testu za pomoc při řešení situace. Požadovala jsem závěrem kompenzaci za přeprodej výstavního kusu a byla mi nabídnuta ve výši 470Kč. Což opravdu není mnoho na to, že sedačku v showroomu zkoušeli jiní zákazníci, ale beru to jako další zkušenost. Obchodní síť bych již příště určitě nevyužila a dalším známým a potencionálním zákazníkům bych ji nedoporučila.Jistě není problém s výrobky, které jsou skladem,ale pokud nejsou,což zákazník neví dopředu, tak je to problematické.
S pozdravem S. Lukešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2018 10:44, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 10:58, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.