Společnost


Thi Hong Le

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22433Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2018, před 7 lety

Pavel Šíma

Znění stížnosti

Dne 5.3.2018,jsem zakoupil obuv.Po cca 14dnech jsem musel navštívit uvedeného obchodníka,z důvodů-reklamace-na botě došlo v přední části odlepení podrážky.Řádně jsem poskytl paragon,na kterém bylo že jsem danou věc řádně zakoupil.Prodávající ale arogantním způsobem zamítl můj oprávněný nárok s argumentací že nemám krabici od uvedeného zboží-což na to jsem mu řekl že nemusím mít!!!Stále argumentoval svou,a že pokud se mi to nelíbí at jsi jdu nakupovat jinde!!A jen na závěr,bych chtěl podotknout že to není moje prví zkušenost s daným obchodníkem.Ale vždy šlo o korunové položky v cca 100kč.Tak jsem to neřešil,až nyní,kd je cena zboží vyšší.Přikádám i paragon o zakoupení daného produktu.


Produkt

Obuv černé barvy,vel.45,Kangyou se zapínáním na suchý zip


Požadované řešení

Vrácení peněz,nebo výmněnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2018 11:28, před 7 lety

Při podávání reklamace nemusí spotřebitel kromě samotného vadného zboží dodávat originální obal, originál dokladu o zaplacení či návod k použití. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. Podle § 1814 písm. a) občanského zákoníku nesmí být práva z vadného plnění (tedy právo reklamovat zboží) vylučována ani omezována. To stejné vyplývá i z § 2174 obč.zák. Požadavek na uplatnění reklamace zboží s originální krabicí od výrobku se považuje za takové omezení a nelze k němu přihlížet. Prodejce měl tedy povinnost reklamaci přijmout.

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 17:15, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.