Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
To že Česká pošta neplní své služby, za které si účtuje nemalé peníze, už je známo ale to, že si doručovatel už ani nelam hlavu s tím, aby ponechal avízo ve schránce, to už považuji za úplný vrchol. Bohužel, není to první případ. Ted jsme očekávali důležitou zásilku z katastru nemovitosti, a ono ejhle, kde nic tu nic. Až potom, co jsem se vypravila na poštu, a to jsem mohla už klidně si zajet pro tuto zásilku přímo do katastru a ušetřilo by se tím pár korun, mi bylo sděleno, že dopis tam opravdu je a že na druhý den už bude odeslán zpět. To jsou služby České pošty. A to už ani nemluvě o těch dlouhatánských frontách dopoledne či odpoledne. Měli by tu poštu zcela zrušit a založit nějakou jinou společnost, která by plnila svoje povinnosti. A to se ještě Česká pošta chystá zvyšovat ceny za své "služby". Ostuda...
doporučená zásilka v Mladé Boleslavi
Určitě by se to mělo řešit, v takovém případě, co nedostáváme ani avíza, tak k čemu tyto služby vůbec jsou, akorát pro vybírání peněz. Měli by zlepšit přístup k zaměstnancům a nenutit je uzavírat na sebe a celou rodinu různá pojištění a pod. a kupovat losy, aby splnily nějaké blbé podmínky, pak se at nedíví, že jím tam za nikdo nechce pracovat. Takže určitě změnit přístup k zaměstnancům a nabídnout jím lepši pracovní podmínky.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman