Společnost


TV CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22437Zaplacené,ale nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2018, před 7 lety

Alena Fajtová

Znění stížnosti

Byla jsem stálou zákaznicí Klenottv do té doby,než jsem zaplatila,ale neobdržela náhrdelník v hodnotě 4 944,- Kč.Balíček byl totiž vykradený!Věc jsem řešila s PPL.Ta zhodnotila důkazní fotodokumentaci a černý Petr padl na Klenottv,který mi má vrátit peníze.Po mnoha neúspěšných pokusech kontaktu zákaznické služby mi.sl Lada,pak sl.Jana,které o celé záležitosti věděly již od PPL a také ode mě,si jen opakovaně řekly o číslo účtu pro zaslání peněz,jako"vstřícné" gesto,za kterým vše končí...Vedoucí reklamací je nedostupná!..22.3.mi bude 64 let,to je přesně 3 měsíce od vzniku tohoto neúctyhodného vymáhání dlužných peněz.Stále doufám,že se hne svědomí u lidí pracujících pro společnost,která nepotřebuje okrádat své "živitele"!


Produkt

číslo zásilky Klenottv 40693677549 /náhrdelník s asterickými safíry/, cena 4 944,-


Požadované řešení

Požaduji slíbené oprávněné vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2018 00:04, před 7 lety

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky spotřebitelce ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 14:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.