Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22439Stížnost týkající se nákupu v hypermarketu Tesco Praha - Nový Smíchov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2018, před 7 lety

Břetislav Moša

Znění stížnosti

Dnes dopoledne jsem v hypermarketu Tesco Nový Smíchov na pokladně č.011 (č.účtenky) 2260 chtěl zakoupit potraviny + hygienické zboží + 300,- Kč kredit pro Tescomobile. Zároveň s nákupem jsem měl v úmyslu uplatnit též kupón na 300 clubcard bodů. Z důvodu jakési blíže nespecifikované "systémové chyby" jsem byl přinucen zaměstnanci (respektive následně vedoucí oddělení pokladen)nejprve zaplatit potraviny + hygienické zboží (tj. 121,32 Kč) u jedné pokladny a následně jsem byl nucen přejít ke druhé pokladně (č.012, číslo účtenky 1853), kde mi bylo umožněno 300,- Kč kredit pro Tescomobile. Kupón na 300 clubceard bodů jsem díky nucené platbě na 2 pokladnách uplatnit však nemohl.
Žádám Vás tímto, buďto umožněte svým zákazníkům v obchodech Tesco uplatnit při nákupech vždy kupóny a nebo raději zákazníkům žádně kupóny nezasílejte. Při dnešním nákupu jsem byl nucen vyslechnout si nemístné poznámky, že svým požadavkem na zaplacení nákupu u jedné pokladny zbytečně u těchto pokladen zdržuji jak personál pokladen, tak i ostatní čekající zákazníky.
S pozdravem Břetislav Moša (clubcard b34009 560012243796)


Požadované řešení

Žádám Vás tímto, buďto umožněte svým zákazníkům v obchodech Tesco uplatnit při nákupech vždy kupóny a nebo raději zákazníkům žádně kupóny nezasílejte. Při dnešním nákupu jsem byl nucen vyslechnout si nemístné poznámky, že svým požadavkem na zaplacení nákupu u jedné pokladny zbytečně u těchto pokladen zdržuji jak personál pokladen, tak i ostatní čekající zákazníky.
S pozdravem Břetislav Moša (clubcard b34009 560012243796)
e-mail: mosa@quick.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2018 08:02, před 7 lety

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.

Na internetové stránce společnosti http://www.clubcard.cz/vseobecne-podminky-clenstvi.html je uvedena ve všeobecných podmínkách věrnostního programu následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."

Případnou reklamaci služby doporučujeme u podnikatele uplatnit prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 17:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.