Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes dopoledne jsem v hypermarketu Tesco Nový Smíchov na pokladně č.011 (č.účtenky) 2260 chtěl zakoupit potraviny + hygienické zboží + 300,- Kč kredit pro Tescomobile. Zároveň s nákupem jsem měl v úmyslu uplatnit též kupón na 300 clubcard bodů. Z důvodu jakési blíže nespecifikované "systémové chyby" jsem byl přinucen zaměstnanci (respektive následně vedoucí oddělení pokladen)nejprve zaplatit potraviny + hygienické zboží (tj. 121,32 Kč) u jedné pokladny a následně jsem byl nucen přejít ke druhé pokladně (č.012, číslo účtenky 1853), kde mi bylo umožněno 300,- Kč kredit pro Tescomobile. Kupón na 300 clubceard bodů jsem díky nucené platbě na 2 pokladnách uplatnit však nemohl.
Žádám Vás tímto, buďto umožněte svým zákazníkům v obchodech Tesco uplatnit při nákupech vždy kupóny a nebo raději zákazníkům žádně kupóny nezasílejte. Při dnešním nákupu jsem byl nucen vyslechnout si nemístné poznámky, že svým požadavkem na zaplacení nákupu u jedné pokladny zbytečně u těchto pokladen zdržuji jak personál pokladen, tak i ostatní čekající zákazníky.
S pozdravem Břetislav Moša (clubcard b34009 560012243796)
Žádám Vás tímto, buďto umožněte svým zákazníkům v obchodech Tesco uplatnit při nákupech vždy kupóny a nebo raději zákazníkům žádně kupóny nezasílejte. Při dnešním nákupu jsem byl nucen vyslechnout si nemístné poznámky, že svým požadavkem na zaplacení nákupu u jedné pokladny zbytečně u těchto pokladen zdržuji jak personál pokladen, tak i ostatní čekající zákazníky.
S pozdravem Břetislav Moša (clubcard b34009 560012243796)
e-mail: mosa@quick.cz
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.
Na internetové stránce společnosti http://www.clubcard.cz/vseobecne-podminky-clenstvi.html je uvedena ve všeobecných podmínkách věrnostního programu následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Případnou reklamaci služby doporučujeme u podnikatele uplatnit prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.