Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych podal stížnost na společnost Vybersito.cz, u které jsem si dne 10.11.2013 objednal nábytek, bylo mi řečeno, že nábytek musí být dodán na dvě části, protože nábytek typu BIANCA není skladem. Což jsem chápal, protože u nábytku je napsáno na internetovém obchodě dodání do 4-6 týdnů. To mi bylo vyvráceno, že zboží dojde v polovině ledna, s tím jsme, ač neradi, museli souhlasit s tím, že nám operátorka uvedla telefonicky, že budeme mít 750 Kč slevu z dobírky. Při prvním pokusu o dodání zboží, což bylo mimochodem až 11.2.2014 (což není zrovna polovina ledna) přišla faktura na dobírku bez domluvené slevy. Po urgenci na společnosti mi bylo řečeno, že najednou dostaneme pouze 3% slevu pouze z nedodaného zboží a že to někdo zapomněl odečíst z faktury. První pokus doručení první várky nábytku jsme museli také odmítnout, protože obchod chtěl vybrat dobírku na celou částku, přestože jsme půlku nábytku ještě neměli. Myslím, že za tyto komplikace a přehmaty v této firmě bychom si zasloužili těch původně slíbených 750 Kč
Nábytek ve výši 31 644 Kč - komody, televizní stolek, jídelní stůl, židle, konferenční stolek, šatní skříň, 2 police, prosklený regál a obraz
Obdržení původně slíbené slevy 750 Kč a to nepočítám to, že obraz, který nám dodali je samá kaňka a vypadá, jako by si ho tam namalovali sami někde na recepci a jedna komoda měla asi tak 2x větší zarážky na šuplík než v šuplíku vyvrtané díry.
|
Tweet |
V případě, že byl ke smlouvě doplněn ústně dodatek o slevě 750 Kč, je společnost povinná jej splnit. Existenci tohoto po telefonu smluveného dodatku bude nutné prokázat.
Společnost KROSIT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.