Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22440Řidíč p.KINAC - odjel přímo přede mnou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2018, před 7 lety

Monika Malíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 21.3.2018 přijel Váš řidič p.Kinac s balíčkem,který mi měl následně po zaplacení předat. Na otázku,že budu platit platební kartou,mi odpověděl,že se mu rozbil terminál. Má odpověď zněla,, TAK TO BUDETE MUSET CHVILKU POČKAT´´.
Následně jsem se otočila,abych si došla pro hotovost a Váš velice nepříjemný řidič něco zamumlal a následně dost rychle odjel. Čekám celý den na balík a tímto způsobem Vy doručujete balíky? Po telefonické stížnosti mi bylo řečeno,že až řidič bude mít čas,balíček mi doručí,ale kdy? Nemůžu tu čekat.Chování Vašeho zaměstnance,který přijel dost arogantní je něco nesnesitelného. Já jsem si zaplatila za Vaší službu a takhle mi byli doručeno!!! Doufám,že to nějak vyřešíte? A doufám,že mi balíček bude doručen domu.

Děkuji za odpověď.
Monika Malíková


Požadované řešení

Nevím,jak to budete řešit,ale tohodle řidiče více nechci vidět a pokud jich máte víc,nechápu,jak můžete fungovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 09:38, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 11:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.