Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes 21.3.2018 přijel Váš řidič p.Kinac s balíčkem,který mi měl následně po zaplacení předat. Na otázku,že budu platit platební kartou,mi odpověděl,že se mu rozbil terminál. Má odpověď zněla,, TAK TO BUDETE MUSET CHVILKU POČKAT´´.
Následně jsem se otočila,abych si došla pro hotovost a Váš velice nepříjemný řidič něco zamumlal a následně dost rychle odjel. Čekám celý den na balík a tímto způsobem Vy doručujete balíky? Po telefonické stížnosti mi bylo řečeno,že až řidič bude mít čas,balíček mi doručí,ale kdy? Nemůžu tu čekat.Chování Vašeho zaměstnance,který přijel dost arogantní je něco nesnesitelného. Já jsem si zaplatila za Vaší službu a takhle mi byli doručeno!!! Doufám,že to nějak vyřešíte? A doufám,že mi balíček bude doručen domu.
Děkuji za odpověď.
Monika Malíková
Nevím,jak to budete řešit,ale tohodle řidiče více nechci vidět a pokud jich máte víc,nechápu,jak můžete fungovat.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.