Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 16.1.2018 u mě zazvonila vaše pracovnice K. R. s tím,že mi přišla nabídnout služby vaši firmy.To jsem odmítl s tím,že už nehodlám nic měnit.Začala mě přesvědčovat o tom ,že tyto služby budu mít u vaši společnosti podstatně levnější.Požádala mě o poslední fakturu za elektřinu a ta mi na těch číslech ukázala ,že to mu tak je.Uvěřil jsem ji a sepsali jsme novou smlouvu se všemi jejími důsledky.Slečnu K. R. jsem ještě hodně pochválil při dotazu z vaši společnosti,jak jsem byl s jejím jednáním spokojen.Dneska mohu zodpovědně prohlásit,že mě slečna K. R.,zcela vědomě podvedla a dokonce vím i jak. Jsem připraven to dokázat. Včera mě oslovil mě pracovník společnosti Innogy,u které v současné době platím elektřinu+plyn.Položil mi otázku,proč chci odejít a já jsem bezelstně odpověděl,že u vás to budu mít levnější.:-D Nabídl mi tedy prosté srovnání obou ceníku elektřiny...Ten současný,kdy mi přišlo v lednu vyúčtovaní a ten vámi navrhovaný..Je to tam všechno žlutě vyznačené ale napíšu to pro jistotu ještě i sem.
1. Innogy řada comfort 26 cena za MWh 1003,00 stálý měsíční plat 50 Kč
2. Comfortenergy řada úspora cena za MWh 1098,00 stálý měsíční plat 60 Kč
Z pouhého srovnání ,těchto ceníků vyplývá ,že jste mě prachsprostě podvedli.Otázkou už jenom zůstává ,čí to je vina.Jestli jsou to praktiky celé vaší společnosti anebo se jenom jedná o selhání vaší pracovnice slečny Kláry Rentové.Začal jsem se tedy celou kauzou pořádně zabývat.Zjistil jsem,že v té smlouvě máte docela šikovným způsobem ošetřené i ty led žárovky.Jsou tam neuvěřitelné věci ale budiž je to vaše věc.Ve vaši firmu jsem absolutně ztratil důvěru.Žárovky jsem zatím nepoužil a jsou v takovém stavu,jak jsem je převzal.To znamená nerozbaleny. Vzhledem k tomu,že se cítím jednáním vaši pracovnice K. R. poškozen,navrhuji zrušení smlouvy s tím,že vám vrátím led žárovky v původním stavu.V žádném případě je ale nebudu posílat na své náklady do sídla vaší společnosti.Kdykoliv je předám po domluvě slečně K. R. proti podpisu.Uvidíme,jak se k celé záležitosti postaví vedení vaši společnosti.To opravdu ,zatím nevím.Ale garantuji vám,že se klidně s vámi budu i soudit.Jsem sice starší chlapec ale chci vás upozornit,že starý nerovná se hloupý.
Přeji hezký den
Jiří Němec
Přílohy
COMFORT-USPORA.pdf – PDF, 248 kB
StáhnoutZobrazit ›
innogy - vyúčtování (1).pdf – PDF, 213 kB
Byl jsem oklamán obchodní zástupkyní společnosti.
Možnost,vrátit nerozbalené LED žárovky anebo za ně zaplatit cenu obvyklou v naší obchodní síti.
|
Tweet |
Jakmile spotřebitel od smlouvy o sdružených dodávkách energií odstoupí (popřípadě smlouvu vypoví), dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky, pokud tyto žárovky obdržel.
Deklarovala-li by společnost, že uzavřené smlouvy jsou na sobě nezávislé, nebylo by možné se zrušením smlouvy o sdružených službách spojovat změnu podmínek druhé kupní smlouvy. Takové jednání by v podstatě naplnilo definiční znaky postihu za zrušení smlouvy dle § 11a zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, a jako k nepřiměřenému ujednání by se k němu nepřihlíželo. Spotřebitel má nárok na to, aby užil své zákonné právo od smlouvy odstoupit nebo ji vypovědět do 15 dnů po zahájení dodávek energií bez jakékoliv sankce.
Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, pokud nedojde ke smírnému vyřešení stížnosti touto formou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.