Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera jsem obdržel email od Management pohledávek be2 s pohledávkou dluhu ve víši 2530kč vzniklé po automatickém prodloužení mého premiového členství v Be2!Já jsem si preniové členství koupil na zkoušku pouze na jeden měsíc za cenu 149 kč a jiné služby jsem nechtěl a odmítám za ně platit!!!Jejich jednání považuji za klamavé a podle mě toto jednání vykazuje praktiky tzv.ŠMEJDŮ!!!
Premium členství Be2
Zrušení neoprávněné pohledávky a ůplné zrušení mého ůčtu(profilu) na seznamce Be2 jakožto i veškerých mých osobních ůdajů !!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: K6BSDP19
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 22/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den.Je hezké že mi radíte jak smazat svůj profil na vaší seznamce Be2 kterou stejně nevyužívám ,a po zkušenosti s vámi ani nikdy užívat nehodlám !Trvám na vrácení peněz za vámi prodlouženou platnost prémiového členství,neboť jsem přesvedčen o tom,že to od vás bylo překvapivé a klamné!V opačném případě jsem odhodlán bránit své zájmy právními kroky a nenechat si vaše podvodné a nekalé praktiky líbit!Z pozdravem :Vašíček
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: K6BSDP19
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Vaší poviností je mít informaci o automatickém prodloužení členství i o změně ceny viditelně a výrazně umístěny tak ,aby byl zákazník plně informován před platbou!!!Infornace umístěná kdesi vzadu ve všeobecných podmínkách není v žádném případě považována za dostačující !A už vůbec ne infokmace kterou máte umístěnou ve formuláři při platbě která je napsána malým,šedým písmem v šedém pozadí tak ,aby to bylo co nejvíce nenápadné!Taková informace je považována za skrytou!!!!Takže vážená společnosti Be2.Jsem si natolik jistý po poradě se svým právníkem svou velice vysokou pravděpodobností ůspěchu , že bude li to nutné mile rád s tím půjdu až k soubu!Ze mě nikdo blba dělat nebude a už vůbec ne vy!!!Velice dobře víte že na tomhle fíglu je založená značná část příjmů vaší společnosti a spoléháte na to ,že postižení lidé se bojí,nebo stydí bránit se soudní cestou!Já do toho rád půjdu!!!Čekám jeden měsíc a to odedneška na vrácení 2530 kč na můj ůčet 2500317206 / 2010 .Ve čtvrtek 24.05.2018 podávám ba vaši společnost trestní oznámení pokud ty peníze nepřijdou !Je to na vás,víc k tomu nemám co říct!Z pozdravem Vašíček
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.