Společnost


PURTEX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22453Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2018, před 7 lety

Ambrož Vladimír

Znění stížnosti

Dne 22.6.2017 jsem si zakoupil matraci ,,Iveta", N4072 KRISTALLBLAU 200g kelly.
Na povrchu povlaku matrace se dělají žmolky látky (kuličky z povrchu látky). Celou dobu používání byla potažena prostěradlem. Takový-to povrch je velice neestetický. Cena matrace byla 8072kč. Výrobek je ještě v záruce. Žádné zvíře nevlastním, které by ji znehodnotilo. Na jiné posteli mám potah, který je v používání od r.2012, a nevykazuje žadné povrchové změny. Cena starého potahu je 40% ceny potahu KRISTALLBLAU, ale kvalita daleko vyšší. Se zamítnutím reklamace nesouhlasím.
Za pomoc děkuji.


Produkt

,,Iveta", N4072 KRISTALLBLAU 200g kelly.


Požadované řešení

výměna zboží nebo vracení pěnez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2018 12:04, před 7 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí 6 měsíců od převzetí věci ve smyslu § 2161 odst. 2 občanského zákoníku a spotřebitel se zamítnutím a jeho důvody nesouhlasí, je na spotřebiteli, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. V daném případě, že vady reklamovaného zboží jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce (tedy nekvalitním, nesprávným provedením výrobku, popřípadě použitím nekvalitních materiálů). Takovým spolehlivým důkazem bude posudek znalce z oboru.

Prokáže-li posudek znalce nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce.

Znalecký posudek je prodávajícímu možné předat osobně či jinou formou komunikace. Pokud by prodávající nespolupracoval a nekomunikoval, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchdoní inspekci (blíže viz https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 15:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.