Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V listopadu jsme si objednali sedacku a na miste v celkove vysi zaplatili.
Ze bude k dodani do 4 tydnu. Mela byt pod stromecek.
Do dnesniho dne jsme absolvovali nekolik terminu a nespocet vymluv-sedacka neni na sklade,sedacka je na sklade ale je znicena, a v neposledni rade extra vymluva ze se jim ztratil kamion. Vysmech nejvetsiho kalibru!!!
Ted na emaily radsi nikdo neodpovida, asi dosly vymluvy.
Rada bych tedy vedela zda to mam resit trestnim oznamenim nebo nahlasenim na provereni COI. Mam informace ze ani nedodrzuji lhuty pro vraceni penez pri odstoupeni od smlouvy.
Takze opravdu netusim jak se temto nekalym praktikam a poskozeni spotrebitele, branit.
Opravdu jsem velmi zoufala a velmi znechucena co si jsou schopni dovolit a chci se branit.
Odpoved Jeny typu - doufame ze s dalsim nakupem budete spokojena, neni odpoved. Takze Jenu laskave zadam aby tady sdelila detailni vysvetleni, kde mam zbozi a zda uz nasli ztraceny kamion. Velice dekuji. Objednavka: 9917573287
Detailni vysvetleni lzi o datu dodani, okamzite dodani zbozi
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitelka tak může učinit sama a nemusí být zastoupena právním zástupcem.
Vážená paní Králová,
velmi se omlouváme za komplikace s dodáním objednaného zboží.
Mrzí nás, že s námi nejste spokojeni a objednávku jsme museli stornovat.
Uhrazená platba Vám byla vrácena.
Přijměte prosím kompenzaci za způsobenou újmu. Bližší informace zasíláme v soukromé zprávě.
S pozdravem
Váš OKAY
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.