Společnost


MICROSOFT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22472Neprofesionální chování pracovníků podpory Microsoft ČR, Neposkytnutí pomoci na klientské podpoře MS a zavěšení telefonu, nepředání a nepostoupení problému mimo jejich kompetenci dále

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2018, před 7 lety

Pavel Šuchma

Znění stížnosti

Dne 22.3. jsem se telefonicky na základě tel.čísla podpory fy Microsoft CZ 800142365 uvedeného na zakoupeném produktu obrátil na podporu fy MICROSOFT. Jedná se o Microsoft software (hru) pro herní konzoli Microsoft XBOX ONE, kterou jsem zakoupil v ČR, kde Microsoft tuto hru distribuuje. Problém spočívá v tom, že když pominu, že ji na trhu v ČR fa distribuuje a prodává bez jakékoli lokalizace (jazykové i titulkové), tak to, nač jsem upozornil a žádal pomoc a nápravu je to, že tento nelokalizovaný software fy Microsoft se prodává v ČR i bez dostupného manuálu. Je to zboží jako každé jiné a kupující má právo na manuál k zakoupenému výrobku v ČR. Podpora se mě v téměř půlhodinovém hovoru (naštěstí nahrávaném) odbývala neustále dokola tím, že si mám já hledat pomoc na uživatelských fórech na internetu, což beru jako vyhýbaní se splnění povinnosti ze strany Microsoft vůči platícímu klientovi. Požadoval jsem tedy po podpoře zprostředkování pomoci v předání této stížnosti a požadavku k řešení kompetentním pracovníkům zastoupení fy Microsoft v ČR. Vyslechl jsem si řadu výmluv, že to není možné, a tak jsem tedy požádal o kontakt na kompetentní department zastoupení fy Microsoft v ČR, konkrétně o e-mail adresu. Opět jsem si musel vyslechnout non-sense liché výmluvy, pracovníci podpory si mě předávali navzájem a vrcholem všeho bylo, že mi uprostřed věty nedůstojně položili telefon. Takže mi vlastně v ničem nepomohli , neporadili, nepředali dál, neuvedli kontakt. Jen bránili klientovi v dopátrání se postoje fy Microsoft k uvedenému problému, kdy v dodávaném a v ČR distribuovaném jejich SW bez jakékoli jazykové lokalizace jejich produktu není možné bez manuálu se v software orientovat a plně ho využívat. Taková podpora je pro klienty k ničemu a má jediný úkol , a to chránit firmu Microsoft před požadavky nespokojených klientů a nikde dál, co se týká postoupení problému dále a poskytnutí kontaktů pro vyřešení problému, je nepustit. A pokládání telefonu během neukončeného hovoru svědčí o krajně neprofesionálním chování pracovníků fy Microsoft, na což si vedle hlavního problému s distribuují jejich zboží na trhu v ČR bez manuálu, stěžuji. A pokud mě někdo odkáže na web stránky, kde se dá manuál stáhnout bylo by to vše OK, nebýt toho , že tyto manuály nejsou v českém jazyce, jak je vyžadováno u zboží prodávaného v ČR.


Produkt

hra pro děti Microsoft ZOO TYCON, bez jakékoliv jazykové (mluvené či titulkové) lokalizace, ale hlavně bez jakéhokoli české manuálu, bez kterého je nemožné se v anglické software jakkoli orientovat a plně ho využívat.


Požadované řešení

Žádám kompetentní oddělení či pracovníka fy Microsoft ČR o zaujetí oficiálního postoje fy Microsoft k tomuto problému a návrh možného řešení ze strany Microsoft. Zároveň uvádím termín a čas monitorovaného hovoru s naprosto neprofesionálním přístupem Microsoft podpory ke klientovi, který se uskutečnil dne 22.3. 2018 od cca 16:50- 17:25 na čísle Microsoft podpory uvedeném na obalu jejich produktu: 800142365.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2018 18:14, před 7 lety

Povinnost prodávajícího dodat k věci manuál, jestliže je to potřebné s ohledem na jeho povahu, způsob a dobu užívání, vyplývá z § 9 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. To, že takto dodaný návod musí být v češtině vyplývá zase z § 11 odst. 1 zák. o ochraně spotřebitele.

Nad dodržováním zák. o ochraně spotřebitele dohlíží Česká obchodní inspekce. Jestliže má spotřebitel podezření, že nějaký prodávající své povinnosti nedodržuje, může se na ČOI obrátit s podnětem, což lze učinit zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 11:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.