Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22489Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2018, před 7 lety

Aneta Šindelářová

Znění stížnosti

Dne 16.3.2018 mi byl odeslán balík. Do dnešního dne nedorazil. V aplikaci jsem se dozvěděla, že se už několik dní nachází na nějakém SPU Praha 22.
Číslo balíku je BA0267265328X.


Produkt

Číslo balíku BA0267265328X


Požadované řešení

Chci co nejdříve informaci, kdy mi balík dorazí a jak je možné, že cestuje tak dlouho...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 10:22, před 7 lety

Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené.

Spotřebitel může využít možnosti tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy (nedodržení sjednané doby dodání, dodání obyčejné zásilky, porušení dispozic odesílatele nebo adresáta zásilky nebo poštovní poukázky, nesprávné dodání zásilky nedodržení jiných smluvních podmínek).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.