Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
objednala jsem si černá kamna na chalupu, váží 80 kg.
Kamna po rozbalení byla červená. Požaduji výměnu zboží.
Kvůli odběru zásilky na chalupě jsem si vzala dovolenou.
Požaduji výměnu zboží. Jsem povinna si brát další dovolenou a akceptovat to, že jejich přepravce rozváží jen ve všední dny?
Cituji z mailu dodavatele: Výměna je samozřejmě možná. Rádi bychom Vás však upozornili upozornili, že zboží musí být zabalené, protože jinak ho přepravce nepřevezme a označené číslem objednávky a informací, že se jedná o poškozený kus. Dopravce má povinnost si zboží vyzvednout za prvními uzamykatelnými dveřmi a bohužel nelze objednat svoz na konkrétní hodinu. Je to z důvodu, že máme smluvního přepravce a neznáme jejich rozvozovou trasu a harmonogram v kolik a na které lokaci řidič je.
Pokud zadáme do našeho systému žádost o výměnu a zároveň svoz poškozeného výrobku,nedokážeme Vám bohužel předem sdělit termín.
Děkuji za Váš názor.
S pozdravem
Ludmila Šilhavá
kamna Tim Sistem ALMA MONS, levý černá - objednané zboží (chybně doručené červené)
Firma po vzájemné dohodě o termínu přijede a vymění zboží za správné.
|
Tweet |
Do 14ti dnů od převzetí zboží může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku.
Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal.
Pokud skutečná barva výrobku neodpovídá objednávce, může spotřebitel věc reklamovat, a tehdy bude prodávající povinen spotřebiteli bezplatně dodat v 30 denní lhůtě zboží, které bylo předmětem objednávky. Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.
Dle jiného zákonného režimu výměna neprobíhá, ledaže by se spotřebitel na tom s prodávajícím prokazatelně dohodl, a tedy i na podmínkách takové výměny.
Vážená paní Šilhavá,
velice mne mrzí, že jste měla komplikace se zakoupeným zbožím.
Prosím, mohla byste nám doplnit číslo Vaší objednávky? Rádi bychom postup kolegů prověřili a budeme Vás informovat s vyjádřením.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.