Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#22492Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2018, před 7 lety

Jiří Válek

Znění stížnosti

Dne 22.3.2018 jsem v provozovně 2111 Praha Modřany zakoupila mimo jiné zboží V. PEČENĚ SK 1200G 1.210 KG x 90,41 = 109,40 B (Kč). Doma jsem zjistila, že podle účetního paragonu mi toto zboží nedopatřením bylo účtováno 2x se stejnými parametry. Předmětnou provozovnu jsem dnes osobně navštívila a byla jsem odkázána na zákaznickou linku 800 165 834, která nebyla vůbec dostupná. Proto volím tento postup. Naskenovaný paragon jako důkaz Vám mohu poslat e-mailem. Prosím o sdělení Vaší e-mailové adresy.

S pozdravem

Helena Horáková


Produkt

V. PEČENĚ SK 1200G 1.210 KG x 90,41 = 109,40 B (Kč) ve slevě, datum: 22.03.18, čas: 15:47:24, účt: 53574, obchod: 3910, kasa: 3, obsluha: 315


Požadované řešení

Vrácení částky 109,40 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2018 08:11, před 7 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2018 17:47, před 7 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 22:59, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.5.2018 07:44, před 7 lety


Jiří Válek

Hodnocení: