Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 22.3.2018 jsem v provozovně 2111 Praha Modřany zakoupila mimo jiné zboží V. PEČENĚ SK 1200G 1.210 KG x 90,41 = 109,40 B (Kč). Doma jsem zjistila, že podle účetního paragonu mi toto zboží nedopatřením bylo účtováno 2x se stejnými parametry. Předmětnou provozovnu jsem dnes osobně navštívila a byla jsem odkázána na zákaznickou linku 800 165 834, která nebyla vůbec dostupná. Proto volím tento postup. Naskenovaný paragon jako důkaz Vám mohu poslat e-mailem. Prosím o sdělení Vaší e-mailové adresy.
S pozdravem
Helena Horáková
V. PEČENĚ SK 1200G 1.210 KG x 90,41 = 109,40 B (Kč) ve slevě, datum: 22.03.18, čas: 15:47:24, účt: 53574, obchod: 3910, kasa: 3, obsluha: 315
Vrácení částky 109,40 kč
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: