Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#22493Odmítání pojistného plnění číslo pojistné události: 2155008619

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2018, před 7 lety

Kateřina Králová

Znění stížnosti

Vážení,
již tři roky řešíme společně s manželem Ing. Radkem Králem, pojistnou událost č. 2155008619, poslední email,který jsme od vás obdrželi zněl, že dokumentace je kompletní a předává se konečně k proplacení. Rovněž na Vaší centrále po zajisté nahraném rozhovoru s paní Královou, jsme byli ujištěni, že je vše v pořádku a připisuje pro paní likvidátorku Leixnerovou tzv. urgenci proplacení. Poté jsme obdrželi email, že požaduje smlouvu o úvěru, což po konzultaci s právníkem je pouze prodlužování proplacení, jelikož máte fakturu - doklad o vlastnictví, a milion dalších dokladů viz emailová komunikace, včetně písemného popisu poškození televize v našem obýváku od vašeho technika.Žádáme proto o okamžité proplacení, pokud možno bez dalších výmyslů, v opačném případě předáváme celou záležitost našemu právnímu zástupci.
S pozdravem
Královi


Požadované řešení

proplacení pojistné události č.2155008619


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2018 08:59, před 7 lety

Dle § 2797 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"), platí, že pojistitel zahájí bez zbytečného odkladu po oznámení podle § 2796 šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu jeho povinnosti plnit. Šetření je skončeno sdělením jeho výsledků osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění; na žádost této osoby jí pojistitel v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí.

Z výše uvedeného vyplývá, že pojišťovna je ze zákona povinna sdělit výsledky šetření a na žádost v písemné formě i zdůvodnit výši pojistného plnění.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2018 16:27, před 7 lety

Vážená paní Králová,

dovoluji si Vás informovat, že z důvodu ochrany osobních údajů Vám byla odpověď odeslána na Vaši e-mailovou adresu.

S pozdravem

Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 09:18, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 11:40, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.