Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
již tři roky řešíme společně s manželem Ing. Radkem Králem, pojistnou událost č. 2155008619, poslední email,který jsme od vás obdrželi zněl, že dokumentace je kompletní a předává se konečně k proplacení. Rovněž na Vaší centrále po zajisté nahraném rozhovoru s paní Královou, jsme byli ujištěni, že je vše v pořádku a připisuje pro paní likvidátorku Leixnerovou tzv. urgenci proplacení. Poté jsme obdrželi email, že požaduje smlouvu o úvěru, což po konzultaci s právníkem je pouze prodlužování proplacení, jelikož máte fakturu - doklad o vlastnictví, a milion dalších dokladů viz emailová komunikace, včetně písemného popisu poškození televize v našem obýváku od vašeho technika.Žádáme proto o okamžité proplacení, pokud možno bez dalších výmyslů, v opačném případě předáváme celou záležitost našemu právnímu zástupci.
S pozdravem
Královi
proplacení pojistné události č.2155008619
|
Tweet |
Dle § 2797 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"), platí, že pojistitel zahájí bez zbytečného odkladu po oznámení podle § 2796 šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu jeho povinnosti plnit. Šetření je skončeno sdělením jeho výsledků osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění; na žádost této osoby jí pojistitel v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí.
Z výše uvedeného vyplývá, že pojišťovna je ze zákona povinna sdělit výsledky šetření a na žádost v písemné formě i zdůvodnit výši pojistného plnění.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážená paní Králová,
dovoluji si Vás informovat, že z důvodu ochrany osobních údajů Vám byla odpověď odeslána na Vaši e-mailovou adresu.
S pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.