Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#22494Nevraceni peněz po o zrušení objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2018, před 7 lety

Dominika Kučerová

Znění stížnosti

Po zaplacení mobilního telefonu dne 22.2.2018 (částkou 7009,-), který měl dorazit do 24 hodin, jsem čekala tohoto měsíce 18.dne. Nakonec jsem po stovkách urgenci na majitele ztratila trpělivost a objednávku zrušila. Poslala jsem odstoupení od smlouvy, všechno bylo v pořádku. Dokonce mi pan majitel poslal i potvrzení platby do emailu, ale na účtu bohužel do dnešního dne pořád nic. Emailem jsem dostala na pana telefonní číslo, na které absolutně nereaguje. Tudíž jsem se rozhodla zítra dojít na policii a nahlásit krádež, která je přes 5000, takže trestná činnost. V životě by mě nenapadlo, že by takovýhle p....nti mohli být až takový p....nti.


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 10:47, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2018 16:59, před 7 lety

Objednávka zákazníka byla na zboží skladové dostupnosti ve velkoskladu, kde jak uvádíme je maximální lhůta expedice 30. prac dní. Na požadavek zákazníka jsme objednávku stornovali a platba již byla vrácena zpět.
Prosíme o potvrzení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.4.2018 15:35, před 7 lety


Dominika Kučerová

Společnost měla a stále má u zboží uvedené dodání z e-shopu , ne z velkoskladu tudíž je tam do 24 hodin , nikoli do 30 pracovních dnů! A ano, poté co jsem byla nucena podat trestní oznámení a zjistila díky tomu, že pan Ohanka je už v šetření hospodářské policie!, tak mi po mnoha vyměněných e-mailech peníze konečně vrátil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2018 15:38, před 7 lety

Platba byla zákaznici vrácena. Prosíme o uzavření

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 07:21, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, popřípadě o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:42, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.