Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před týdnem jsem si na základě Mincovním ochodem zaslané přednostní nabídky telefonicky objednala nabízený křížek s diamantem za cenu 499,-Kč bez placení poštovného. Ještě jsem se po telefonu ujišťov ala, po již několika neblahých zkušenostech s Mincovním obchodem,že se jedná pouze o křížek s diamantem za cenu 499 Kč a bez placení poštovného, což mi bylo pracovnicí Mincovního obchodu slovně do telefonu potvrzeno.Včera, tj. 22.3. - asi 5 dní po objednání zásilky, jsem obdržela domů balíček bez placení poštovného - ale balíček obsahuje nejen mnou objednaný křížek s diamantem, ale navíc ještě křížek s ametystem za cenu cca 1290 Kč, který jsem si neobjednala a složenkuna celkovou částku 1789 Kč. Potřebnou složenku na částku 499 Kč, což odpovídá mnou objednanému zboží, někdo od zákaznického listu odtrhl a v balíčku tedy chybí. Samozřejmě chci pouze křížek s diamantem, mnou objednaný, křížek s ametystem chci vrátit a nebudu platit žádné poštovné. Toto mi Mincovní obchod provedl již po několikáté, že mi zaslal navíc zboží, které jsem si neobjednala. Pokud nebude pozitivně vyřešena tato moje stížnost, zvažuji obrátit se na Českou obchodní inspekci se žádostí o prošetření podivných obchodních "pravidel" Mincovního obchodu.
křížek s diamantem na řetízku, nabízený přednostně za 499 Kč a k tomu zdarma saténová šperkovnice v ceně 399 Kč, jsem si na základě nabídky telefonicky objednala. Navíc jsem obdržela mnou reklamovaný křížek s "ametystem", který jsem si neobjednala.
Žádám, aby kurýr Mincovního obchodu urychleně ode mne osobně převzal neobjednaný křížek s ametystem a dal mi na to převzetí písemné potvrzení a současně mi předal v balíčku chybějící složenku na částku 499 Kč, pak budu moci zaplatit dlužnou částku za mnou objednané zboží. Současně po této již několikáté špatné zkušenosti s Mincovním obchodem žádám, aby moje jméno bylo ze seznamu odběratelů mincí apod. Mincovním obchodem vyškrtnuto - o další jakýkoli styk s Mincovním obchodem nemám zájem.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Místo: Plzeň
Datum: 24.4.2018
Zákaznické číslo: 531685
Vážená paní Kantorová - Fibichová,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Část Vámi zpět odeslané zásilky k faktuře č. 35 byla registrována.
Sdělujeme Vám, že stav Vašeho účtu je k dnešnímu dni vyrovnán.
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.
Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek
v období 6-8 týdnů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Hodnocení: