Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, v roce 2013-14 jsem v e-shopu Lazni Aurora objednala poukazky na masaze a take vstupenky do bazenu. Na techto poukazkach neni vyznaceno jakekoliv omezeni platnosti a stejne tak tehda, pri jejich koupi mi bylo receno, ze platnost je neomezena! V prubehu roku jsem objednala poukazky temer za 20.000,- Kc. Vetsinu jsem spotrebovala, nakonec mi jeste nejake zbyly. Kdyz jsem jela loni s rodinou do lazni a chtela zbyle poukazky uplatnit, bylo mi receno, ze jiz neplati. Konkretne 3 poukazky na masaz - kazda v hodnote 500,- a 4 poukazky do bazenu (100,- za poukazku). Personal nebyl jakkoliv ochotny situaci resit, at to bylo ve Wellness rezervacnim oddeleni, nebo na recepci a nemluve o arogantnim pracovniku bazenoveho komplexu. Nebyla zde jakakoliv snaha o reseni situace. Absolutni nezajem. Kdyz jsem se postarsi pani recepcni zeptala, mohu li mluvit s nekym z vedeni, hodila na me nevrazivy pohled a nic. O Vasich sluzbach jsem se dozvedela teprve nedavno, proto tento problem resim s jistym casovym odstupem.
Dekuji predem za Vasi pomoc a podporu!
Jednorazova poukazka Aurora - relaxacni masaz vonnymi oleji, jednorazova vstupenka - vstup do bazenu
Pozaduji vraceni penez.
|
Tweet |
Zakoupením dárkového poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám.
Pokud na vystaveném poukazu nebyla uvedena žádná informace o době jeho platnosti, ani spotřebitel nebyl při uzavírání smlouvy o omezené platnosti poukazu nijak informován, platí, že dle § 1759 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, smlouva strany zavazuje, lze ji změnit nebo zrušit jen se souhlasem všech stran, anebo z jiných zákonných důvodů. Společnost by měla povolit vyčerpat zakoupený poukaz, případně vrátit cenu za nevyčerpané poukázky. Dárkové poukazy jsou ze své podstaty přenosné a proto jej může uplatnit i jiná osoba, než ta, která jej zakoupila.
Jestliže není pochyb, že poukaz je pravý, musí spotřebiteli společnost vyhovět a služby uvedené na poukazu poskytnout.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Lachoutová,
prodej těchto poukázek, které zmiňujete byl opravdu ukončen k 31.12.2014. Toto ukončení a možnost dočerpání poukázek do konce roku 2015, bylo zveřejněno na webových stránkách obou lázeňských zařízení, tzn. Lázní Aurora a Bertiných lázní, zároveň tak v časopise Lázeňská Pohoda, kde byly zveřejněny stejné informace.
Na základě doporučení zde na stránkách dTestu a na základě komunikace s právním zástupcem společnosti Vám nevyčerpané poukázky vyměníme za poukázky ve stejné hodnotě, a to za poukázky platné do konce roku 2018 a tím umožníme jejich dočerpání.
Omlouvám se vzniklé obtíže a zůstávám s pozdravem,
Josef Provázek, obchodní ředitel
Vážený pane Provázek,
děkuji za Vaši odpověď. Vzhledem k tomu, že trvale pobývám v Rakousku a do České republiky jezdím pouze na dovolenou, nečtu časopis Lázeňská pohoda a webové stránky Vašich lázní rovněž nesleduji. Tolik k této informaci.
Jsem ráda, že je možné poukázky vyměnit. Než tuto stížnost uzavřu, ráda bych věděla, jak bude výměna probíhat? Znamená to, že Vám nevyčerpané poukázky zašlu poštou a obdržím za ně nové?
S pozdravem
Tereza Lachoutova
Vážená paní Lachoutová,
poukázky zašlete na moji firemní adresu a jméno, zpětně Vám zašleme poukázky, které budou platné.
S pozdravem,
Josef Provázek, obchodní ředitel
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za Vasi podporu!