Společnost


Zonky s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22504Firma zasíla nevyžádanou poštu SPAM s nabídkou refinancování a úvěrů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2018, před 7 lety

Štefan Vantroba

Znění stížnosti

Táto společnosti i po odhlášení po prvním mailu dál zasílá nevyžádanou nabídku refinancování a úvěrů. Nikdy jsem se do žádneho mailinglistu u společnosti Zonky neregistroval ani k odběru podobných nabídek úvěrů.


Produkt

Nabídka úvěrů


Požadované řešení

Nechci dostávat žádne nabídky úvěrů od této ani jiných společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2018 11:00, před 7 lety

Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

Pokud spotřebitel dal společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů nebo tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti s činností jakožto správce nebo zpracovatele, může spotřebitel vyslovit nesouhlas s dalším zpracováním těchto údajů. Zpracováním se mimo jiné rozumí i používání osobních údajů. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje. Pokud lze z obsahu dopisu dovodit, že spotřebitel odejmul společnosti souhlas, společnost je povinna to respektovat.

V případě nerespektování vůle spotřebitele, je možné podat podnět k prošetření uvedeným dozorovým orgánům. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad dodržováním zákonem stanovených povinností při zpracování osobních údajů. Krajské živnostenské úřady vykonávají dozor v oblasti nevyžádané reklamy. V neposlední řadě by Česká obchodní inspekce mohla takové jednání vyhodnotit jako agresivní obchodní praktiku dle písm. c) přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele (Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud podnikatel opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků způsobem, který je v souladu s příslušnými právními předpisy; tím nejsou dotčena ustanovení § 2 odst. 1 písm. e) zákona č. 40/1995 Sb., v platném znění a příslušná ustanovení zákona č. 480/2004 Sb. a zákona č. 101/2000 Sb.)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 15:54, před 7 lety

Společnost nás kontaktovala, že by se ke stížnosti chtěla dodatečně vyjádřit. Stížnost proto znovu otevíráme a poskytujeme k vyjádření prostor.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2019 16:56, před 6 lety

Vyjádření Zonky

V první polovině minulého roku jsme řešili případ s neoprávněným získáváním e-mailových adres jednoho z našich affiliate partnerů (člen partnerské sítě). Ten získával kontakty tak, že prošel volně dostupné adresy na internetu a na ně poslal nevyžádané obchodní sdělení. V době, kdy jsme zjistili, že se pravděpodobně jedná o neoprávněnou rozesílku, jsme od partnera vyžádali k věci vyjádření. Poté, co se potvrdilo, že skutečně používá tento způsob, který neodpovídá smluvním podmínkám, který s námi podepsal, jsme s ním okamžitě vypověděli spolupráci.

Dotčeným, kteří se nám v té době ozvali jakýmkoliv kanálem (jak facebook, e-mail, telefon), jsme odpověděli a informovali je o ukončení spolupráce s partnerem na základě porušení smluvních podmínek. Zároveň jsme přijali opatření, aby se taková situace neopakovala zpřísněním kontrol affiliate partnerů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 09:22, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2019 20:44, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.