Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#22507Reklamace 7. března jsem odeslal dotaz na opravu přístroje a nikdo neodpověděl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2018, před 7 lety

Ladislav Hora

Znění stížnosti

4.června 2017 jsem zakoupil výrobník na led doklad č. 4274615 (kopii této faktury jsem i přiložil) který přestal fungovat. Zaslal jsem Vám dopis s dotazem, kdo přístroj opraví, nebo co s ním mám dělat. Bohužel jsem do dnešního dne nedostal odpověď. Goufám, že myní mi již můj problém vyřešíte.
S pozdravem

L. Hora


Produkt

Várobník ledu objednávka 2017-1575019


Požadované řešení

Vrácení zboží, nebo jeho oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 08:43, před 7 lety

Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně se shodným sortimentem prodávaného zboží. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání.

Dalším možným subjektem, u kterého je možné uplatnit reklamaci je záruční servis, pokud je v potvrzení o právech ze záruky určen k opravě zboží. Pokyny prodávajícího kontaktovat určený servis je nutné uposlechnout, pokud je servis v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším než prodejna.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2018 15:54, před 7 lety

Dobrý den,
podle našeho systému je reklamace uplatněná 22.4.2018 a je v řešení:
https://returns.track-elstar.eu/returns.php?orderId=2017-5771363&customerId=104274615&lang=cz
Vaši reklamaci vyřešíme v zákonné lhůtě.
Přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 22:58, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 16:50, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.