Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
4.června 2017 jsem zakoupil výrobník na led doklad č. 4274615 (kopii této faktury jsem i přiložil) který přestal fungovat. Zaslal jsem Vám dopis s dotazem, kdo přístroj opraví, nebo co s ním mám dělat. Bohužel jsem do dnešního dne nedostal odpověď. Goufám, že myní mi již můj problém vyřešíte.
S pozdravem
L. Hora
Várobník ledu objednávka 2017-1575019
Vrácení zboží, nebo jeho oprava
|
Tweet |
Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně se shodným sortimentem prodávaného zboží. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání.
Dalším možným subjektem, u kterého je možné uplatnit reklamaci je záruční servis, pokud je v potvrzení o právech ze záruky určen k opravě zboží. Pokyny prodávajícího kontaktovat určený servis je nutné uposlechnout, pokud je servis v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším než prodejna.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
podle našeho systému je reklamace uplatněná 22.4.2018 a je v řešení:
https://returns.track-elstar.eu/returns.php?orderId=2017-5771363&customerId=104274615&lang=cz
Vaši reklamaci vyřešíme v zákonné lhůtě.
Přejeme hezký den.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.