Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 14.5. 2013 lux neluxuje a je hlucny, reklamace uznana
Dne 10.11. 2013 lux neluxuje, reklamace uznana, vymenou, vyrobek byl vymenen za jiny, dosti opotrebovany lux, spinavy, bez chybejicich soucastek.
13.12.2013 pozadano o navraceni puvodniho vysavace a opravu, uznano, musel jsem dvakrat na pobocku, pocitac omylem zaslal sms s emailem ze je zbozi pripraveno na vydani, nebyla pravda, zjisteno az na miste.
4.1.2013 vysavac opet nevysava, uznano, vymena stredoveho panelu. pozadoval jsem vraceni penez, byl jsem nespokojeny s neustlou reklamaci, penize mi alza nevratila, pry je zbozi na firmu.
11.2.2013 vysavac opet nevysava, reklamovano, pracovnik si dal praci a spocital dobu kdy mesic pobyval na reklamacich. byl 4 dny po zaruce.
Nehlede na to ze zbozi tolikrat na reklamaci a nekolikrat si ho nechali v reklamaci pres 30 dni, jednou me honili do alzy ze je zbozi jiz opravene a nebylo, pracovnik me pri posledni reklamaci ujistoval ze se to uz nestane, a znova se tak stalo ale po uplynuti zarucni doby. Celou dobu jsem poslouchal jen omluvy z ust pracovnika alzy, spolehal jsem ze bude klid, ale prijde mi ze to jen nekdo zamerne natahoval.
Kdyz byla chyba na strane alzy, stacila omluva, kdyz uplynula doba po zaruce o 4 dny, stacil usmev pracovnika.
Vysavač iRobot Roomba 521
Vracení zbozi.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že bylo zboží zakoupeno na ičo, řídí se patrně vztah mezi prodejcem a kupujícím obchodním zákoníkem. I v případě, že jde o neodstranitelnou vadu dle občanského zákoníku lze dovodit, že se jedná o podstatné porušení dle zákoníku obchodního. Bohužel, pokud je vada uplatněna po uplynutí záruční lhůty, nelze již ze zákona uplatnit právo na odstoupení.
Vážený pane Kurko,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.
Na základě uvedených skutečností byla dohledána komunikace, v rámci které Vám byl náš postup ohledně předmětných reklamací dne 17.2.2014 odůvodněn. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.
S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
ombudsman
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.