Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2251Reklamace Vysavač iRobot Roomba 521

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2014, před 11 lety

Michal Kurka

Znění stížnosti

Dne 14.5. 2013 lux neluxuje a je hlucny, reklamace uznana
Dne 10.11. 2013 lux neluxuje, reklamace uznana, vymenou, vyrobek byl vymenen za jiny, dosti opotrebovany lux, spinavy, bez chybejicich soucastek.
13.12.2013 pozadano o navraceni puvodniho vysavace a opravu, uznano, musel jsem dvakrat na pobocku, pocitac omylem zaslal sms s emailem ze je zbozi pripraveno na vydani, nebyla pravda, zjisteno az na miste.
4.1.2013 vysavac opet nevysava, uznano, vymena stredoveho panelu. pozadoval jsem vraceni penez, byl jsem nespokojeny s neustlou reklamaci, penize mi alza nevratila, pry je zbozi na firmu.
11.2.2013 vysavac opet nevysava, reklamovano, pracovnik si dal praci a spocital dobu kdy mesic pobyval na reklamacich. byl 4 dny po zaruce.

Nehlede na to ze zbozi tolikrat na reklamaci a nekolikrat si ho nechali v reklamaci pres 30 dni, jednou me honili do alzy ze je zbozi jiz opravene a nebylo, pracovnik me pri posledni reklamaci ujistoval ze se to uz nestane, a znova se tak stalo ale po uplynuti zarucni doby. Celou dobu jsem poslouchal jen omluvy z ust pracovnika alzy, spolehal jsem ze bude klid, ale prijde mi ze to jen nekdo zamerne natahoval.
Kdyz byla chyba na strane alzy, stacila omluva, kdyz uplynula doba po zaruce o 4 dny, stacil usmev pracovnika.


Produkt

Vysavač iRobot Roomba 521


Požadované řešení

Vracení zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 09:13, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že bylo zboží zakoupeno na ičo, řídí se patrně vztah mezi prodejcem a kupujícím obchodním zákoníkem. I v případě, že jde o neodstranitelnou vadu dle občanského zákoníku lze dovodit, že se jedná o podstatné porušení dle zákoníku obchodního. Bohužel, pokud je vada uplatněna po uplynutí záruční lhůty, nelze již ze zákona uplatnit právo na odstoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 15:37, před 11 lety

Vážený pane Kurko,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Na základě uvedených skutečností byla dohledána komunikace, v rámci které Vám byl náš postup ohledně předmětných reklamací dne 17.2.2014 odůvodněn. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 13:21, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.