Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4. ledna 2018 jsem zakoupila MT zn.Samsung na portálu https://www.androidlevne.cz. Ten den proběhla platba a 5.1.2018 mi přišlo potvrzení o přijetí platby. Dodací lhůta ve všeobecných podmínkách byla uvedená 20 pracovních dnů, ve výjimečných případech 30. Dva měsíce se dodavatel vymlouval, že telefon odeslal. 5.3.2018 jsme objednávku podruhé stornovali. S dodavatelem jsme se dohodli na vrácení peněz do 14 dnů. Číslo účtu bylo zasláno. Po 14 dnech peníze na účet stále nedorazily. Mailem chodí pouze výmluvy, že peníze do pátku dorazí, ale každý pátek je to stejné - peníze nikde. Veškerou e-mailovou komunikaci mohu předložit. Dodavatel na e-maily reaguje téměř okamžitě, ale vždy se jen vymlouvá.
Samsung Galaxy S6
S dodavatelem jsme se dohodli na stornování objednávky. Žádám o vrácení peněz. (Takovýto podnikatel by měl přijít o živnostenské oprávnění.)
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Zákazníkovi byla vrácena na jeho žádost paltba. Prosíme o uzavření sporu.
Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení vrácení částky, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: S touto společností, tedy s Panem Ohankou nepřeji nikomu uzavírat jakýkoli obchod!!!!