Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
"Obchod" stale neposlal zbozi ac je to uz 15. den a 10-15 dnu je doba odeslani. absolutne nekomunikuje na email a na nic.prislo mi akorat nejaka zprava anglicky,ze chteji me presne udaje v den objednani.Udaje sem zaslal prisla odpoved zase anglicky ze je vse v poradku tedy,pote jsem si dal jmeno majitele emailu do hledani na googleu naslo to ze je podvodnik veci posila neoriginalni padelane smejdy a nebo vubec. objednal jsem si boty nike airmax asi za 1500kc takze chci okamzite penize zpatky a nebo dodat ORIGANIL AIRMAX. doufam ze se konecne nekdo vyjadri uz. podam na ne TRESTNI OZNAMENI JESTLI SE NEOZVOU.
Okamzite poslani Originalni boty znacky nike airmax a ne zadny laciny padelek nebo vraceni penez jinak podavam Trestni oznameni.
|
Tweet |
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se jedná o podvodný e-shop, může podat trestní oznámení na Policii České republiky či na Státní zastupitelství. Ačkoliv pro spáchání trestného činu musí být spáchána škoda ve výši nejméně 5000 Kč, platí dle trestního řádu, že výše škod se sčítá za každý trestný čin, co by podnikatel spáchal. V rámci trestního stíhání by mohl poškozený uplatnit nárok na vrácení předmětné částky v rámci adhezního řízení.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.