Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, včera (23.3.) mi byl zaslán email s informací, že dnes mi bude zásilka doručena. Dnes ráno (24.3.) mi byla poslána sms s informací, že mi zásilka bude doručena 10-12h, v sms bylo také číslo na kurýra. Když jsem mu něco po dvanácté volala jak je na tom, řekl mi že je to omyl, že u sebe žádnou zásilku na moji adresu nemá. Nejen že jsem musela změnit plány na dnešek, ale budu si muset udělat čas na následují termín doručení. Vznikly mi tak zbytečné komplikace, prosím o vyjádření. Děkuji Ferencová
Doručení zásilky
Žádám hlavně o vysvětlení, případně o nějaké náhradě škody. Čas je pro mě velmi dráhy.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.