Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Játra která jsem tentokrát v Bille koupila byla neočištěná, měla v balíčku i několik váčků se žlučí a ledvinek . Podobnou zkušenost jsem měla již v Bille několikrát při koupi masa nebo kuřete, které mělo v sobě zasmrádlé vnitřnosti. Od té doby jsem nic od masa v Bille nekupovala až tento týden a zase špatná zkušenost. Asi by Billa měla uvažovat o jiném dodavateli než je Vocílka, který je takto, dle přečtených stížností, "profláknutý".
Bohužel foto nelze vložit.
Vyměnit dodavatele, Vocílka pro mě není již důveryhodný
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.