Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#22527Nákup kuřecích jater v Bille v centru Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2018, před 7 lety

Hana Zapletalová

Znění stížnosti

Játra která jsem tentokrát v Bille koupila byla neočištěná, měla v balíčku i několik váčků se žlučí a ledvinek . Podobnou zkušenost jsem měla již v Bille několikrát při koupi masa nebo kuřete, které mělo v sobě zasmrádlé vnitřnosti. Od té doby jsem nic od masa v Bille nekupovala až tento týden a zase špatná zkušenost. Asi by Billa měla uvažovat o jiném dodavateli než je Vocílka, který je takto, dle přečtených stížností, "profláknutý".
Bohužel foto nelze vložit.


Požadované řešení

Vyměnit dodavatele, Vocílka pro mě není již důveryhodný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2018 16:39, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 14:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.