Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,přítel měl v ČR anglickou sim kartu.Měl roaming od o2.Mysleli jsme že tedy volám do o2 a stojí to co běžný hovor.Bohužel to tak nebylo a počítalo se to jako bych volala do UK.Asi za 18dni mi přišlo předběžně sms s částkou o zaplacení kolem 13tis kc a o minutu mě hned odpojili.Jde o to že mám paušál 750kc a při jeho přesáhnutí mi má přijít upozorňovací sms a druhá upozorňovací sms při dosažení 2tis kč.Nicméně naše chyba je že jsme si nezjistili kolik se na roaming platí ale žádná upozorňovací sms mi nepřišla a rovnou to takto razantně odpojili.Kdyby mi sms přišla tak bych příteli dal na to číslo nevolala a zaplatila bych třeba ty 2tis a ne 13tis.V prodejně o2 mi bylo řečeno že zrovna probíhala aktualizace tudíž sms neposílali což není podle mého vůbec můj problém kdy mají obnovování pokud mě o něm předem neinformovali.Po domluvě na splátkovým kalendáři mi řekli že po zaplacení první splátky mi číslo obnoví.Splátku jsem zaplatila a číslo mi stále nešlo.Šla jsem zase do prodejny a tam mi jiný zaměstnanec řekl že to obnoví až to bude celé zaplacené.Telefon potřebují tak jsem si celou částku půjčila a celé zaplatila před 2ma dny a stále jsem odpojená!Žádám o obnovení čísla a vrácení části peněz z důvodu nezaslání mi ani jedné ze dvou upozorňovacíh sms.Jsem u o2 asi 8let a nikdy jsem neměla žádný problém s platbou či něčím jiným a tento přístup nejen mě připadá hrozný.Že hned vypnou a chtějí celé zaplatit jinak mě neaktivují.A že mám platit celou částku za to že mi díky jejich obnovení nepřišla upornovaci sms a tím jsem nemohla zjistit že tolik platím za volání a tim pádem přestat volat.U o2 jsem jinak spokojená ale tohle je opravdu moc.Nejedná se o pár stovek a v bance taky nedělám abych přeplácela jen tak 12tis za telefon za měsíc!Prosím o prozkoumání a částečně vrácení peněz.Chyba byla na obou stranách tudíž si myslím že polovina ze zaplacené částky bude jak pro mě tak pro o2 přijatelná.Pokud se s o2 nebude dát aspoň takto domluvit tak po skončení smlouvy v každém případě přejdu k jinému operátorovi.Předem vám moc děkuji za pomoc.Pěkný den Pachtová
platba u o2
Částečné vrácení peněz a obnovení telefonního čísla
|
Tweet |
Pokud se operátor zavázal k tomu, že bude spotřebitelku informovat v určitém kontextu (přesáhnutí paušálu, při dosažení 2.000,- Kč), měl tak učinit. Pokud tak neučinil, lze po něm požadovat náhradu škody za porušení smluvní povinnosti dle § 2913 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). Záleží-li skutečná škoda ve vzniku dluhu, má poškozený právo, aby ho škůdce dluhu zprostil nebo mu poskytl náhradu.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně ráda bych zmínila, že vaše služby byly obnovené už 23.3.2018, důvodem pozastavení bylo podezření na zneužití služby, k tomuto opatření dochází proto, abychom chránili nejen sebe, ale také zákazníka v případě, že zaznamenáme nestandardní útratu na konkrétním čísle.
Co se týče zaslání SMS ohledně překročení limitu utracené částky, pak službu Info Limit jste si aktivovala 12.2.2018 a faktura ve výši 12910.65 Kč byla účtována za období 20.1.-19.2.2018, překročení limitu však došlo ještě před aktivaci služby, proto nebyla zpráva zaslána, jelikož ta je odesílána ve chvíli překročení zvoleného limitu a není odesílána zpětně, pokud došlo k aktivaci až poté, co byl limit překročen.
Je mi líto, ale z naši strany v tomto směru k pochybení nedošlo.
Co se týče splátkového kalendáře, pak v něm nebyla možnost zapojení po první splátce zmíněna, nicméně na základě vaši žádosti zaslané emailem vám byla udělena výjimka a služby byly k 23.3.2018 obnovené.
Z naši strany tak byly podniknuté veškeré kroky, abychom vašim požadavkům vyhověli, účtování poplatků však bylo v souladu s platným ceníkem služeb a v rámci informačních SMS nedošlo k pochybení, jelikož služba Info limit byla aktivována až po překročení zvoleného limitu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.