Společnost


Kozelek Jozef

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2253Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2014, před 11 lety

Lucie Vašendová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6.8. 2012 jsem v prodejně Delcon (Opavská 818, Ratibořská 1475, 747 05, Opava 818 )zakoupila sedací soupravu Fantazy. Po roce a třech měsích, tedy Listopad 2013 se na sedací soupravě začali propadat sedací části a područka. v Lednu 2014, jsem se obrátila na prodejnu s reklamací a 12.2. 2014 mi bylo odpovězeno zamítnutím reklamace z důvodu nesprávného užívání či mechanického poškození.
Sedací soupravu využíváme obvykle max. 4 hodiny denně, nikoli ke spaní apod. Nechápu také, jak mohli panové vyřizující reklamaci odborně posoudit vadu, jen podle nafocených fotek, a tedy si myslím že vada nebyla dostatečně vidět.
Jako uplatnění reklamace, jsme si vybrali vrácení peněz. Prostřednictvím Vás, doufáme za prošetření dané situace. Děkujeme.


Produkt

sedací souprava Fantazy Ot- 2F, látka Amelka B3 / Amelka A3 vzor, číslo a druh dokladu: 695/12


Požadované řešení

Jako požadované řešení navrhuji vrácení peněz, nebo výměnu za novou sedací soupravu. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 16:52, před 11 lety

V případě, že je reklamace uplatněna poprvé, má kupující nárok na opravu, pokud by to nebylo nepřiměřené, tak na výměnu za nový kus bez vad. V případě, že by nebylo možné vadu dle předchozího postupu odstranit, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud prodejce nesouhlasí s odůvodněním zamítnutí reklamace, má možnost kontaktovat soudního znalce, který by vadu posoudil a zpracoval by znalecký posudek. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícího, má právo nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 13:41, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.