Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 6.8. 2012 jsem v prodejně Delcon (Opavská 818, Ratibořská 1475, 747 05, Opava 818 )zakoupila sedací soupravu Fantazy. Po roce a třech měsích, tedy Listopad 2013 se na sedací soupravě začali propadat sedací části a područka. v Lednu 2014, jsem se obrátila na prodejnu s reklamací a 12.2. 2014 mi bylo odpovězeno zamítnutím reklamace z důvodu nesprávného užívání či mechanického poškození.
Sedací soupravu využíváme obvykle max. 4 hodiny denně, nikoli ke spaní apod. Nechápu také, jak mohli panové vyřizující reklamaci odborně posoudit vadu, jen podle nafocených fotek, a tedy si myslím že vada nebyla dostatečně vidět.
Jako uplatnění reklamace, jsme si vybrali vrácení peněz. Prostřednictvím Vás, doufáme za prošetření dané situace. Děkujeme.
sedací souprava Fantazy Ot- 2F, látka Amelka B3 / Amelka A3 vzor, číslo a druh dokladu: 695/12
Jako požadované řešení navrhuji vrácení peněz, nebo výměnu za novou sedací soupravu. Děkuji.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace uplatněna poprvé, má kupující nárok na opravu, pokud by to nebylo nepřiměřené, tak na výměnu za nový kus bez vad. V případě, že by nebylo možné vadu dle předchozího postupu odstranit, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud prodejce nesouhlasí s odůvodněním zamítnutí reklamace, má možnost kontaktovat soudního znalce, který by vadu posoudil a zpracoval by znalecký posudek. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícího, má právo nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.