Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den, nechapu, ze s tim spolkem neni schopen nikdo udelat poradek a beztrestne muzou stale okradat lidi.
Mel jsem s nimi taky tu cest a koupil dva listky na koncert Mariky Gombitove za necelych 14000 kc.
Stranky viagogo jsou navrzene tak, aby co nejvice vystresovaly a zmatly kupujiciho. Clovek potom neuvazuje a rychle klika, kdyz vidi, ze neobjdna-li do nekolika minut, o nejvyhodnejsi koupi zivota prijde. Moje blbost a to jsem si myslel, ze se mi to nemuze stat.
Platbu jsem vsak reklamoval u sve banky a diky jejich pomoci a neustalemu psani stiznosti na portal viagogo, jsem sve penize dostal zpet. Velky zazrak, troufam si rict. V pripade, ze jste taky sedli na lep temto podnikavcum, nevzdaveje se.
Dnes jsem hledal listky na jiny koncert, ktery se kona v roce 2019. Podle stranek oficialniho prodejce je k dispozici nekolik tisic listku. Viaggo zase obelhava kupujici a uvadi, ze na tuto akci zbyva uz jen necele 1% listku. Mozna chyba v desetinne carce, pravdepdobne vsak dalsi SPROSTE KLAMANI KUPUJICICH!!!
Viagogo - neustale klamani kupujicich a uspesne vyreseni me reklamace
Nepredpokladam, ze se neco zmeni. Chci upozornit na nestale klamani kupujicich, ale take na skutecost, ze reklamace koupe listku muze byt vyrizena ve prospech oklamaneho kupijiciho.
|
Tweet |
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.