Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 9.3.2018 jsem zadala platbu za oblečení. Peníze odešly 12.3.2018 z mého účtu. Zboží mi stále nepřišlo a na telefonních číslech uvedená na stránkách firmy, to nikdo nezvedá. Dotaz ohledně dodání zboží jsem zasílala 19.3.2018, ale žádná odpověď.
Dne 9. 3. 2018 16:23:17 mi přišel tento email:
Předmět: Změna stavu objednávky č. 2101 - Vyřízená
Dobrý den,
vaše objednávka v obchodě Golden River sport je potvrzena.
Na tento mail prosím neodpovídejte, je automaticky generován systémem e-shopu, pro dotazy použijte email
obchod@grsport.cz nebo TEL: 739 611 933
Pokud jste zvolili platbu dobírkou, zboží zaplaťte při převzetí dopravci.
Pokud jste zvolili platbu převodem, zaplaťte laskavě cenu objednávky do druhého dne, po připsání peněz na náš účet bude objednávka expedována. Objednávka je rezervována po dobu 2 dnů. Faktura je přílohou tohoto emailu.
O předání zboží k expedici budete informování e-mailovou zprávou.
Děkujeme za nákup.
www.grsport.cz
Jak mám postupovat, abych nepřišla o peníze, které jsem zaslala v domění, že mi bude zboží doručeno?
Předem děkuji za odpověď.
kalhoty Mammut Base Jump Advanced SO Pants Women
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.