Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, kolega si zřídil svůj účet na této podvodné seznamce.
V dobré víře jsem mu pomohl zaplatit měsíční poplatek pomocí mé platební karty, protože kolega žádnou nemá a požádal mě o pomoc ohledně úhrady. To jsem neměl dělat, protože následující měsíc si tato podvodná společnost odečetla další platbu za tři měsíce členství. Po zjištění odečtení jsem si o peníze řekl a kolega mi hotovost předa. Následně jsem zrušil platební kartu u své banky z důvodu neoprávněné platby obchodníka. Platba odešla i přes zákaz internetových plateb. V současné době kolegovi na jeho email přišla výzva, že nezaplatil další členství, ale v emailu je uvedeno mé jméno a celý email se tváří, že dlužím já. Znovu opakuji, že profil na jejích stránkách si zřídil kolega a jsem mu jen pomohl zaplatit členství.
V emailu mi vyhrožují inkasní společností, ale nemám pocit, že já někomu něco dlužím. Požádám Vás o radu jak dále postupovat ohledně mé osoby, když s touto společností dle mého názoru nemám vůbec nic společného. Předem děkuji za Vaše názory.
S pozdravem Tomáš
Správné určení, kdo si službu objednal a vymazání provázanosti s mou osobou.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu se společností neuzavřel, nevznikl ani závazek, na základě kterého by spotřebitelovi vznikla povinnost uhradit platbu za služby poskytované společností. Pokud by společnost žádala úhradu údajné dlužné částky, bude muset prokázat, že spotřebitel smlouvu uzavřel.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt na webové adrese https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: OAMBBP59
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.