Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22537Neoprávně vymáhané členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2018, před 7 lety

Tomáš Marek

Znění stížnosti

Dobrý den, kolega si zřídil svůj účet na této podvodné seznamce.
V dobré víře jsem mu pomohl zaplatit měsíční poplatek pomocí mé platební karty, protože kolega žádnou nemá a požádal mě o pomoc ohledně úhrady. To jsem neměl dělat, protože následující měsíc si tato podvodná společnost odečetla další platbu za tři měsíce členství. Po zjištění odečtení jsem si o peníze řekl a kolega mi hotovost předa. Následně jsem zrušil platební kartu u své banky z důvodu neoprávněné platby obchodníka. Platba odešla i přes zákaz internetových plateb. V současné době kolegovi na jeho email přišla výzva, že nezaplatil další členství, ale v emailu je uvedeno mé jméno a celý email se tváří, že dlužím já. Znovu opakuji, že profil na jejích stránkách si zřídil kolega a jsem mu jen pomohl zaplatit členství.
V emailu mi vyhrožují inkasní společností, ale nemám pocit, že já někomu něco dlužím. Požádám Vás o radu jak dále postupovat ohledně mé osoby, když s touto společností dle mého názoru nemám vůbec nic společného. Předem děkuji za Vaše názory.

S pozdravem Tomáš


Požadované řešení

Správné určení, kdo si službu objednal a vymazání provázanosti s mou osobou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 21:29, před 7 lety

Pokud spotřebitel smlouvu se společností neuzavřel, nevznikl ani závazek, na základě kterého by spotřebitelovi vznikla povinnost uhradit platbu za služby poskytované společností. Pokud by společnost žádala úhradu údajné dlužné částky, bude muset prokázat, že spotřebitel smlouvu uzavřel.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt na webové adrese https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2018 14:11, před 7 lety

ID: OAMBBP59


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 16:33, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 16:48, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.