Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 24.3.2018 jsem objednával konzervy propesko v objednávce 101597696. Dnes 26,3,2018 mi byla doručena jedna krabice kde jsou dvě balení po 6, stím že mi kurýrní služba řekla že zbytek ještě fyzicky nemá. Tudíž sem volal společnosti mall.cz a tam mi bylo zděleno, že se chyba stala při balení zboží, můj problém je ten že sem si zaplatil 199kč, za doručení na dnešek všeho! a mě bude doručováno vše na etapy? proč si tedy u mallu za poplatek určujeme den dodání když to není schopen dodržet?? Jakmile mi bude vše doručeno dostal sem nabídku na vrácení poštovného ve výši 199kč. A cena za čas který si musím najít aby mi zboží bylo doručeno?? pochopil bych kdyby to došlo v jeden den ve 3 krabicých ale nepochopím proč na etapy.. Samozřejmě mi bude vráceno 199kč, ale jinak nic víc za ztrátu času.. rád bych alespoň nějaké zlevnění nebo něco podobného tohle není první problém s mallem..
6x balení konzervy propesko (6x1240g)
Řešení omluva za vzniklé potíže, vrácení částky 199kč za dopravu, a sleva ze zboží (vrácení jisté částky) za nedodržení podmínek .
|
Tweet |
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno v určitý den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Pro případ nedodržení dodací lhůty či její podstatné překročení bohužel zákon neupravuje žádné kompenzační ustanovení (povinnost prodejce poskytnout slevu). Aby spotřebitel měl nárok na nějakou kompenzaci, musel by se k tomu prodejce dobrovolně zavázat sám v uzavřené smlouvě.
Vážený pane Filoune,
v úvodu bych se Vám velice chtěla omluvit za vzniklou nepříjemnost, se kterou jste se setkal v rámci Vaší objednávky.
Eviduji, že dne 3.4.2018 Vám již byla vrácena platba za nedoručené zboží a měl byste ji evidovat na svém účtu.
V zítřejším dni Vám bude také zaslána vhodná kompenzace za tyto komplikace a obdržíte ji do emailu, který v objednávce máte uvedený.
Ještě jednou se Vám omlouvám a pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou a nestandardní situaci, která se již nebude opakovat.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Po Vaší odpovědi zde, jsem zjistil že peníze na učtě stále nejsou ale už někdy 3.4 se prý odesílali ale ani po týdnu nikde nic.. A i tak na peníze člověk čeká už 3 týdny..
Vážený pane Filoune,
pokud danou platbu stále neevidujete, poprosila bych Vás o sdělení čísla bankovního účtu.
Prosím, uveďte mi jej do emailu overeno@mall.cz , abychom danou situaci mohli společně ještě jednou prověřit.
Následně se zkontaktujeme s finančním oddělením a budeme Vás informovat.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Vstřícnost s mall.cz byla na bodu mrazu, řešení daného problému nulová, neskutečný problém se všim i včetně komunikace..