Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2254Neuznané odstoupení od smlouvy po 5x reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2014, před 11 lety

Noah Orwell

Znění stížnosti

Notebook zakoupený (na IČO) na podnikatelské účely (dle faktury záruka na 36 měsíců) začal po roce projevovat vady s přehříváním, nefunkční wifi, klávesnice, prasklé panty. Reklamace se řešili opravami, a celkem bylo 5 reklamací (pátá byla nyní poslední) a z toho 3x byla reklamace na stejnou vadu.

Při 5. reklamaci jsem chtěl odstoupit od smlouvy (s možností vrácení peněz), ale od CZC mi bylo sděleno, že na to nárok nemám, protože notebook byl používán pro firemní účely a nevztahuje se na mě občanský zákoník ale obchodní.


Produkt

DELL Latitude


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 09:35, před 11 lety

Je pravdou, že v tomto případě se bude vztah mezi prodejcem a kupujícím řídit obchodním zákoníkem. To ale nevylučuje právo na odstoupení od kupní smlouvy. Občanský zákoník rozlišuje pojmy odstranitelné a neodstranitelné vady. Obchodní zákoník oproti tomu rozlišuje základní pojmy podstatného a nepodstatného porušení smlouvy. Dle § 436 obchodního zákoníku má kupující nárok na vrácení peněz, pokud se jedná o podstatné porušení smlouvy. Lze dovodit, že vada, která je považována za neodstranitelnou a brání řádnému užívání výrobku by byla považována za podstatné porušení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2014 17:09, před 11 lety

Dobrý den, pane Orwelle,

podle uvedeného jména se mi nepodařilo dohledat Váš případ. Mohl byste, prosím, uvést některé číslo dokladu (faktura, reklamační protokol) ?

Předem děkuji

Petr Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2014 23:05, před 11 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.