Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
trvam na vracení penez--a kontakt na zaneta pechova
ohledně zboží přístroj uspora elektriky
Popis naletela jsem na podvod-přístroj na usporu elktr. 1848 kč
Produkt
Požadované řešení vrácení peněz nejsem sama co jsem zaneta pechova naletela
vrácení peněz
hradilova 605915789
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. V daném případě však již spotřebitel zboží prodávajícímu odeslal, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 44 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud již uplynuly výše uvedené lhůty pro vrácení zboží bez uvedení důvodu, pak lze věc reklamovat, nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí věci. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovinska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka rovněž obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.