Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22545Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2018, před 7 lety

Lukáš Žižka

Znění stížnosti

Dobrý den
Tak jako mnoho dalších jsem si před nedávnem zakoupil cca asi za 150,- kč premium členství na Academic Singles.
Bohužel sem si nevšiml automatického prodlužování na 3 měsíce za 2247,-kč.
NEJDE MI O VRÁCENÍ PENĚZ! Jde mi pouze o zrušení tohoto VIP členství(automatického,nebo jakéhokoli jiného prodlužování) a zaslání potvrzení tohoto zrušení a ujištění že po mně už nic nebude tato firma požadovat.
Dne 25.3. 2018 jsem emeilem zaslal "výslovné písemné prohlášení" o jeho ukončení. Podle-mně nazpět zaslaného emeilu mi zákaznické centrum odpoví do tří pracovních dnů. Ale rozhodl jsem se po různých zjištění,že projistotu nebudu čekat a obrátím se na VašeStížnosti.cz . Jelikož sem pojal podezření že by tato záležitost nemusela mít hladký průběh. Snad se pletu...


Děkuji L.Žižka


Produkt

VIP členství


Požadované řešení

požadavky: ukončení VIP členství,ukončit prodlužování VIP a zaslat o tomto potvrzení,zaslání potvrzení finančního vyrovnání mezi mnou a be2 S.a.r.l


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 08:25, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2018 14:47, před 7 lety

ID: OXHIPC34


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.3.2018 14:57, před 7 lety


Lukáš Žižka

Hodnocení:

Komentář: Děkuji