Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22546Okamžité odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2018, před 7 lety

Nikol Bogdanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 25. 3. 2018 jsem si zakoupil VIP členství u této společnosti za 149,-Kč na dobu 1 měsíce. Dne 25. 3. 2018 jsem společnosti zaslal emailem odstoupení od smlouvy a zároveň žádal o okamžité smazání profilu a vymazání všech dat. Odpověď přišla pouze z nastaveného automatu. Dnes 26.3.2018 jsem opětovně zaslal výzvu k odstoupení od smlouvy včetně zaslané kopie formuláře i potvrzení od české pošty. Zaslala jsem již 3 emaily, nikdo nereaguje.

E-mailová komunikace níže, ve které jsem vše popsala. Nikdo nereaguje.

Dobrý den,

psala jsem Vám již dva emaily. Nikdo na ně nereaguje. Na základě toho jsem zjistila, jakým způsobem funguje Vaše seznamka a rozhodla jsem se to rovnou konzultovat se svým právníkem.

Formulář jsem si již dohledala a vyplnila. Zasílám ho v příloze spolu s potvrzením z České pošty, že jsem zásilku doporučeně odeslala. Tímto žádám o okamžité odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od zaplacení VIP členství, na které mám ze zákona právo bez udání důvodu, které je v souladu s VOP společnosti be2 ve 11. odstavci (smluvní podmínky zasílám níže). Tím žádám zrušení VIP členství u společnosti be2 a tím tedy i automatického prodloužení VIP členství, následně smazání profilu a ukončení veškerých vztahů s touto společností. Požaduji vyjádření společnosti, že všechny požadované kroky z její strany byly učiněny a nebude po mě dále nic požadovat.

Pro úplnost k registraci na portálu došlo dne 25.3.2018. Zaplaceno VIP členství proběhlo dne 25.3.2018. Odstoupení jsem zaslala Českou poštou dne 26.3.2018. Jelikož jsem službu členství nevyužila, požaduji vrácení celé částky zaplacené za členství. Platební karta, ze které bylo členství strženo, již není aktivní. Nebude tedy možné částku vrátit na danou kartu. Proto prosím o zaslání na účet: (zveřejněn pouze společnosti).

Ráda bych upozornila na to, že celou věc konzultuji se svým právníkem. Pokud neobdržím reakci na mou žádost o dostoupení od smlouvy z Vaší strany zavčasu, bude Vás již nadále v této věci kontaktovat advokátní kancelář (zveřejněn pouze společnosti).

Smluvní podmínky:
11. Právo na odstoupení od smlouvy

(1) za nákup zpoplatněných služeb prostřednictvím webové stránky be2

Informace o výkonu práva na odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.

Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.

Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 – 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář (https://www.be2.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy) pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.

Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, když sdělení o výkonu práva na odstoupení odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení.

Důsledky odstoupení od smlouvy

Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vyplynou z toho, že jste zvolili jiný druh dodání než námi nabízenou, nejvýhodnější standardní dodávku), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám bude doručeno sdělení o vašem odstoupení od této smlouvy. Pro tuto zpětnou platbu použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebylo výslovně dohodnuto jinak; v žádném případě vám nebudou z důvodu této zpětné platby účtovány náhrady.

S pozdravem

XXX


Produkt

Výpověď - okamžité odstoupení od smlouvy VIP členství


Požadované řešení

Okamžité odstoupení od smlouvy, zrušení VIP členství, zrušení mého účtu a vymazání veškerých osobních dat, a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty z důvodu porušování osobní svobody pravidel vaší služby a nekorektního jednání, navrácení plné částky za členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 08:19, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2018 14:52, před 7 lety

ID: 4K4JMH01


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč ke dni 28.03.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:20, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 10:09, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.