Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22549Neoprávněné stržení peněz z účtu společností Academic Singles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2018, před 7 lety

Irena Langpaulova

Znění stížnosti

Dobrý den,

také mě se stal stejný případ, jak jsem četla z jiných stížností na této stránce. Zaplatila jsem měsíční členství, které jsem si objednala 10.2.2018. Po skončení mnou zaplacených služeb mi společnost Academic Singles strhla z mého účtu cca 2tis. CZK za služby, které jsem si ale dále neobjednala. Pátrala jsem ve smluvních podmínkách kde se píše, že o dalších zpoplatněných službách bude uživatel vyrozuměn. Žádné vyrozumění na můj email jsem neobdržela. Nyní bych ráda zrušila i svůj profil, který je na stránkách stále aktivní, ale bohužel vůbec nevím jak. Prosím jak toto řešit?

Na společnosti jsem již zaslala email o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, co mi neoprávněně strhli. Zatím bez odpovědi.

Děkuji za pomoc.

Irena


Produkt

Academic singles - zrušení služeb


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 08:08, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2018 15:08, před 7 lety

ID: QQJUJE82


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2018 15:36, před 7 lety


Irena Langpaulova

Dobrý den,

výpověď měla být z mé strany provedena předem, jak je psáno v podmínkách. Toho jsem si samozřejmě nevšimla. Nicméně taky v podmínkách psali, že o dalším zpoplatnění budu informována. Tak se nestalo. Výpověď jsem poslala následně a žádala o vrácení poměrné části peněz za služby, které již nechci využívat. Toto byla odpověď:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 11/06/2018.

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


Je možné trvat na vrácení peněz, když služby na dále využívat nechci? O dalších zpoplatnění jsem měla být upozorněna emailem, to se nestalo. Jak dál postupovat?

děkuji Vám za radu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 12:02, před 7 lety

ID: QQJUJE82


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti opětovně kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles (spolu s přeposláním kopie emailového potvrzení o realizaci úhrady).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2018 14:22, před 7 lety


Irena Langpaulova

Dobrý den,

ano, zaslali mi přílohu o odeslání emailu (údajně 11.2.), kde mě informují o podmínkách a úhradě členství. Je zajímavé, že tento email ke mně nedorazil...chápu, že je těžké toto dokázat.

Je možné, pokud je má smlouva již vypovězená, žádat o úhradu poměrné části peněz zpět na účet?

děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2018 10:07, před 7 lety

ID: QQJUJE82


Dobrý den.

Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) uhrazeného Prémiového poplatku za stávající členství – viz prosím také Všeobecné obchodní podmínky Academic singles, které jsou našim uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich profilu.

V případě, že jste si své Prémiové členství nepřála prodloužit, bylo toto potřebné včas a řádně vypovědět (tj. zrušit jeho prodloužení),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 10:42, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2018 16:55, před 7 lety


Irena Langpaulova

Dobry den,

me clenstvi bylo zruseno, dostala jsem potvrzeni emailem s tim, ze nebudou uctovany dalsi poplatky. Svuj profil jsem po te smazala.

Dekuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:29, před 6 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.