Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na neochotu zaměstnanců vyřešit v podstatě nesmysl. Dne 14.2., zhruba v 17:00 jsem si v oddělení lahůdek chtěla zakoupit pultový sýr- lerdammer
Po naprosto nsmyslných tahanicích jsem nedostala nic, protože sýr nebyl zaveden do počítače, na váze chyběl kód. Nikdo nebyl ochoten tuto věc vyřešit,. Pokud je zboží nabízeno a vystaveno, tak mě, jako zákazníka, naprosto nezajímá, že někdo zboží nepřidal kód. Zcela evidentně to je něčí chyba.
Žádám o vyjádření
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme obrátit se na Českou obchodní inspekci, aby posoudila, zda se jedná o klamavou obchodní praktiku nebo je porušena zásada poctivosti prodeje.
Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno. Spotřebitel má možnost podat podnětu dozorovému orgánu, který by vzniklou situaci posoudil.