Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#2255Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2014, před 11 lety

Romana Rusinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na neochotu zaměstnanců vyřešit v podstatě nesmysl. Dne 14.2., zhruba v 17:00 jsem si v oddělení lahůdek chtěla zakoupit pultový sýr- lerdammer
Po naprosto nsmyslných tahanicích jsem nedostala nic, protože sýr nebyl zaveden do počítače, na váze chyběl kód. Nikdo nebyl ochoten tuto věc vyřešit,. Pokud je zboží nabízeno a vystaveno, tak mě, jako zákazníka, naprosto nezajímá, že někdo zboží nepřidal kód. Zcela evidentně to je něčí chyba.


Požadované řešení

Žádám o vyjádření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 15:36, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme obrátit se na Českou obchodní inspekci, aby posoudila, zda se jedná o klamavou obchodní praktiku nebo je porušena zásada poctivosti prodeje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 13:42, před 11 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno. Spotřebitel má možnost podat podnětu dozorovému orgánu, který by vzniklou situaci posoudil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.