Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zaregistroval jsem se na stránkách sex-schuzka-dnes.com za 499 Kč na měsíc na zkoušku jak tyto stránky nabízejí. Po pár týdnech jsem účet zrušil a přestal používat. Společnost mi dále automaticky strhávala z karty za další měsíce. Kartu jsem musel zablokovat. Potom mě začaly chodit upomínky mailem na které jsem odpovídal, ale mailová adresa debtdue@dy-charge.com byla nedoručitelná. Na uhrazení platby jsem byl pak upomínám z mailové adresy inkasso@fairmount.de Nyní už mě přišlo poštou vymáhání pohledávky od společnosti Auer Witte Thiel. Před měsícem jsem se v DTestu dozvěděl, že zrušení účtu nestačí a dle VOP je nutné podat výpověď. Je neuvěřitelné, že tato společnost v dnešní době ještě nebyla zrušena ať sídlí ve Švýcarsku. Ještě jí zastupuje advokátní kancelář z Mnichova. Těch podvedených lidí musí být tisíce. Mám poslat teď ještě dodatečně výpověď a na jakou adresu, když na účet teď nemám přístup a nedostanu se tak k VOP. Mám uhradit dlužnou částku? Je požadavek společnosti Dateyard AG oprávněný?
sex-schuzka-dnes.com
Mám poslat teď ještě dodatečně výpověď a na jakou adresu, když na účet teď nemám přístup a nedostanu se tak k VOP. Mám uhradit dlužnou částku? Je požadavek společnosti Dateyard AG oprávněný?
|
Tweet |
Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Tím se zabrání dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).
Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží. Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com
Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uschoval doklad o tom, že výpověď zaslal.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Doporučujeme rovněž projít si infomateriál od Evropského spotřebitelského centra vydaný právě k těmto seznamkám: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.