Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#22556ZAPÍRÁNÍ VYPOVĚDI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2018, před 7 lety

František Kopecký

Znění stížnosti

Ke 26 prosinci 2017 mi končila 2 letá smlouva se ,,zvýhodněným,, tarifem na tři čísla u Vodafonu .
Vše jsem vždy platil přesně a bez skluzu.
V létě 2017 jsem se v prodejně v Brandýse nad Labem informoval že smlouvu NELZE vypovědět napřed již nyni (2017) v létě ...ale až v listopadu 2017.
Počkal jsem tedy do listopadu a zašel jsem na prodejnu kde jsem oznámil že smlouvu vypovídám a bylo mi řečeno že je tedy smlouva vypovězena a vše je v pořádku. Ne potvrzení prý nevydavají. ( Což nechápu protože každá babička co prodává vajíčka musí vydávat potvrzení.)
Dobrá řekl jsem si a počkal na leden 2018 kdy jsem očekával vyučtování které bude naležitě ponížené adekvátně mnou již zrušeným číslům.
Jaké bylo mé překvapení když částka byla stále stejná !
A rovněž jedno číslo BYLO STÁLE PLATNÉ !
Okamžitě jsem volal do Vodafonu kde mě po mnohém přepojování nakonec vysvětlili že je vše v pořádku a vše bude zohledněno v následujiící faktuře.
Další měsíc se situace opakovala .....
Napsal jsem tedy 5.3.2018 OPĚTOVNĚ písemnou vypověd a poslal ji doporučeně Vodafonu.
A dnes 26.3.2018 jsem kontrolu na ,,samoobluze,, zjistil že ono číslo je stále PLATNÉ .... a stále běží...
Přestože jsem VŠE vypovídal již v listopadu osobně , v lednu po telefonu a navíc v březnu ještě písemně .
Tak takto soudruzi ve Vodafonu postupují.


Produkt

Nevydání potvrzení o vypovedi a zapírání vypovedi


Požadované řešení

Okamžité - zpětné uznání vypovědi , konec zasílání faktur a proplacení zpětně peněz z NEOPRAVNĚNĚ vymáhaných po několika násobné vypovědi.
Jakým právem chtějí proplácet faktury za telefonní číslo které jsem již v listopadu 2017 a od té doby několikrát VYPOVĚDĚL ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2018 09:53, před 7 lety

Spotřebitel má právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, avšak za předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou. Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba. Délka výpovědní doby by měla být upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými spotřebitel při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.

Jednostranné předčasné ukončení smlouvy (výpověď) musí umožňovat poskytovatel internetu v obchodních podmínkách (dále jen "VOP"). Případně je možné se domluvit na ukončení smlouvy dohodou, tedy souhlasný dvoustranný projev vůle, podmínky tohoto ukončení budou stanoveny v dohodě samotné. Doporučujeme se tedy podívat do VOP podnikatele a podle nich postupovat, případně se domluvit na jiném způsobu řešení nastalé situace.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2018 10:13, před 7 lety

Dobrý den, pane Kopecký,

omlouvám se, že zrušení čísel neproběhlo, jak jste si přál.

Rádi celou situaci prověříme na základě písemné reklamace, kterou nám můžete poslat na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Na takto podanou reklamaci Vám odpovíme písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2018 20:35, před 7 lety


František Kopecký

Absolutně již Vodafonu nevěřím jdu ve středu za právníkem s jak fakturama tak se svoji písemnou výpovědí a budu požadovat vrácení peněz.
Já jsem NIC předčasně nevypovídal , já jsem pouze žádal o NEPROLONGOVÁNÍ smlouvy a její standardní ukončení k její standardní expiraci
To bylo vše.
Kopecký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 15:52, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2018 13:42, před 7 lety

Dobrý den, pane Kopecký,

samozřejmě se můžete při řešení této záležitosti nechat zastupovat právníkem. V tom případě k reklamaci připojte i plnou moc, ze které bude jasné, že za sebe zmocňujete jinou osobu k jednání ve věci Vaší stížnosti.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2018 08:36, před 7 lety


František Kopecký

Po konzultaci u advokáta Judr. Pelikána jsem se rozhodl před soudní žalobou ještě podat reklamaci abych měl více argumentů.
Tedy podávám ještě reklamaci na oficialních stránkách Vodafonu ze kterých je rovněž patrno že jejich formuáře k PŘEDČASNÉMU ukončení - vypověd smlouvy v zásadě NEUMOŽNUJÍ podat standardní cestou -
vypoved ke standardní expiraci smlouvy.
Tedy oficialni formuláře Vodafonu NEOBSAHUJÍ formulář vypovědi ke datu konce smlouvy a tím zákaznika NUTÍ k podání tzv ,,předčasné,, vypovědi s všemi důsledky z tohoto vyplívajícími a následnému placení za ,,předčasné,, ukončení které jsem oVšem NEŽÁDAL.
To na dokreslení jejich chování a jejich způsobu ,,obchodování,,.

Dále mi dne 26.4. 2018 poslali poštou fakturu - UPOMÍNKU - na zaplacení do čtyř dnů - u vědomí toho že bude víkend a následně ještě svátek a zavřená pošta v pondělí - abych NEMOHL tuto upomímku zavčasu vyzvednout a tím ani zaplatit.
Přičemž TU SAMOU FAKTURU S TÍM SAMÝM variabilním symbolem mi ale poslali dne 25.4. 2018 emailem .....s tím že mám zaplatit do 15.5.2018 a o žádné upomínce se vůbec nejedná.
Tedy mi v rozmezí 2 dnů - souběžně poslali na jednu a tu samou částku za jedno a to samé období DVAKRÁT tu samou fakturu ....přičemž jednou ji deklarovali jako standardní fakturu se zaplacením do 15.5. 2018 a podruhé tu samou fakturu mi poslali jako upomínku se zaplacenm s nestihnutelným termínem do čtyř dnů a vyhrožováním zpoplatnění dle jejich ,,ceníku,,.
To je další případ šikanizace zákazníka a podvádění spotřebitele - protože nic jiného než požadování dvojnásobné platby v různých termínech nemůže ani být.
A to celé u vědomí toho že moje smlouva měla být již od konce prosince 2017 ZRUŠENA !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 10:45, před 7 lety

V souvislosti s prodlužováním smluv s operátory došlo v loňském roce k novelizaci zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, konkr. § 63 odst. 10, který v účinné podobě stanoví, že pokud účastník neudělí svůj prokazatelný souhlas s prodloužením smlouvy na dobu určitou, přechází smlouva ve smlouvu na dobu neurčitou. Pokud však spotřebitel smlouvu před jejím výročím vypověděl, potom nebyl důvod ani k tomu, aby smlouva přešla na dobu neurčitou.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2018 11:37, před 7 lety

Dobrý den, pane Kopecký,

zjistila jsem, že telefonní číslo, které jste uvedl v neveřejné poznámce, je již zrušeno. Reklamaci prostřednictvím online formuláře je možné uplatnit pouze s aktivním číslem, proto je třeba, abyste svou stížnost poslal poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Určitě se jí pak budeme zabývat a budeme se snažit vyřešit ji k Vaší spokojenosti.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2018 22:04, před 7 lety


František Kopecký

Pochopitelně jsem již vše poslal doporučeně poštou a sice na neoficialním formuláři PROTOŽE na jejich oficialním formuláři nemám platné číslo !
Takže mě nechali běžet číslo na které se již nedostanu protože není platné ALE.....a stále mě ho počítají !
A musím za něj platit !
To jim moje vypověd - reklamace po týdnu ještě nedošla ?
To stále nechápou že jsem podal vypoved na všechny svoje 3 čísla ?
Že jejich služby nechci a již od listopadu 2017 dávám STÁLE DOKOLA VYPOVED ?
To to pořád není jasné ???
Ještě nemají reklamaci ?
Mě už přišlo do emailu že zásilka byla doručena !
To si ze mě a z nás všech dělají blázny ?
Kopecký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 09:46, před 7 lety

V této souvislosti odkazujeme na naše první vyjádření - jestliže společnost nevyřídí reklamaci do 1 měsíce od jejího doručení, může se spotřebitel od uplynutí lhůty pro její vyřízení obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2018 08:37, před 7 lety

Dobrý den, pane Kopecký,

na základě této komunikace nemám kvůli ochraně údajů možnost podívat se na Váš zákaznický účet a ověřit, zda už jsme Vaši reklamaci přijali či nikoliv. Pokud jste ji poslal doporučeným dopisem, nevidím důvod, proč bychom ji tu neměli mít. Na vyřízení reklamace je zákonem stanovena lhůta 30 dnů, během které Vám zcela jistě odpovíme.

Ráda bych Vás ujistila, že není možné, abychom účtovali služby za zrušené číslo. Pokud jste tedy dostal nějaké Vyúčtování nebo upomínku, týká se částky účtované před zrušením čísla.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2018 13:15, před 7 lety


František Kopecký

VŠECHNY ČÍSLA stale DOKOLA a DOKOLA vypovídám a vypovídám a ukončuji !!!!!!
Čekám na vyjádření k reklamaci a hned s ní poběžím na telekomunikační uřad
Rekamaci jsem pochopitelně již 3.5. 2018 podal
Kopecký

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2018 16:57, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:30, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2018 22:40, před 6 lety


František Kopecký

Napsali mi před cca 2 měsíci že mi vrátí peníze a nic neposlali....tož tak

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.