Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
11.2.2013 jsem si koupila kozacky přes zasilkovy obchod.Kozacky jsem zacla nosit az koncem listopadu 2013.Po ctyrech dnech noseni se mi z podpatku zacal odlepovat spodni kozeny prozek.Kozacky jsem odnesla k mistnimu sveci na opravu,ten mi ji vymluvil at boty reklamuji,ponevadz podpatek je gumovy a duty a proužky se mi tim padem budou odlepovat stále.Bata mi řekl.neuznal,pry se nejedna o vadu ale poskozeni.
damska zimni obuv lepena artikl 6946206
boty se mi libi a jsou pohodlne,proto jsem zadala slevu
|
Tweet |
V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinný zamítnutí řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud kupující s takovým vyjádřením nesouhlasí, může pro posouzení vady kontaktovat soudního znalce, který by vyhodnotil, zda se jedná o vadu výrobní nebo o poškození. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může krom vyřízení reklamace požadovat i propalcení nákladů na pořízení znaleckého posudku dle § 598 občanského zákoníku.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.