Společnost


Mgr. Petr Janošík

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22560Bazarové zboží prodáváno jako nové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

Jaroslav Kejmar

Znění stížnosti

Od prodejce jsem přes portál Aukro zakoupil zboží (mobilní telefon),které bylo inzerováno jako nové. E-mailem jsem se ujišťoval,zda se skutečně jedná o nové zboží.Odpověď byla ano. Po vyzvednutí zásilky jsem zjistil,že se jedná o použitý kus s vyměněnými kryty a displayem. Prodejce jsem bez prodlení informoval E-mailem a požádal jsem jej o návrh řešení. Zda mi da adekvátní slevu,zda reklamovat,vrátit. Prodejce se neozval. Řešeno přes Aukro. Po telefonu mi prodejcem bylo sděleno,že na mne nemá čas a ať si věc řeším jak chci. Prodejce mi nevystavil ani doklad o zakoupení. Zboží bylo placeno předem,převodem na účet.


Produkt

Mobilní telefon Xperia play


Požadované řešení

Vrácení peněz včetně poštovného nebo adekvátní sleva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 08:58, před 7 lety

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) z důvodu nesplněné jakosti při převzetí musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). Dopis je žádoucí zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 17:19, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.